מתכוננים להלוויה: הממלכה הבריטית עדיין מנסה לעכל את דבר מותה של המלכה אליזבת השנייה, וכעת נערכים למסע ההלוויה שייערך ביום שני הבא. ראשי מדינות זרים צפויים להגיע מכל רחבי העולם לתת כבוד אחרון למלכת בריטניה שהייתה בשלטון 70 שנה.

הבריטים מתאבלים על המלכה אליזבת: "היא הייתה כמו סבתא בשבילנו"
סופו של עידן: המלכה אליזבת מתה בגיל 96 

יום שני 12.9
המלך צ'ארלס יתחיל את היום בלונדון בביקור בארמון ווסטמינסטר שם ייפגש עם בית הנבחרים וגם עם בית הלורדים כדי שיוכלו להביע את תנחומיהם והוא יישא שם נאום. בצהריים הוא צפוי לטוס לאדינברו מלווה בבת זוגו קמילה וישתתף בצעדה מלכותית מארמון הולירודהאוס באדינבורו לקתדרלת סנט ג'יילס שם ייתקיים טקס לזכרה של המלכה.

יום שלישי 13.9
ארונה של המלכה יועבר מקתדרלת סנט ג'יילס לנמל התעופה של אדינבורו, ולאחר מכן יוטס ללונדון בשעות הערב ויגיע לארמון בקינגהאם, יחד עם המלך צ'ארלס ובת זוגו וקמילה.

יום רביעי 14.9 עד יום ראשון 18.9
ארונה של המלכה יועבר מארמון בקינגהאם לאולם ווסטמינסטר בצהריי היום שם הוא יהיה במשך ארבעה ימים. הציבור בבריטניה יוכל להגיע ולחלוק כבוד אחרון למלכה.

יום שני 19.9
ארון המלכה יובא בתהלוכה למנזר ווסטמינסטר להלוויה הממלכתית, כאשר בין האורחים יהיו בני משפחתה, פוליטיקאים בכירים בבריטניה וראשי מדינות מכל העולם. לאחר ההלוויה יועבר הארון בתהלוכה ממנזר ווסטמינסטר אל טירת ווינדזור.