נשיא איראן, איברהים ראיסי, התראיין הלילה (בין ראשון לשני) בתוכנית "60 דקות" ברשת CBS האמריקאית והתייחס לנושא הסנקציות האמריקאיות, הסכם הגרעין והמתיחות הביטחונית מול ישראל. כמו כן, ראיסי נשאל על דעתו לגבי השואה, והאם הוא מאמין ששישה מיליון יהודים נטבחו, והשיב כי כדי לוודא שאכן התרחשה השואה, "יש סימנים לכך, אך אירועים היסטורים צריכים להיחקר על ידי חוקרים והיסטוריונים".

בפתח הריאיון, התייחס להסכם הגרעין עם מעצמות המערב ולמבוי הסתום בשיחות. לדבריו, "זו עסקה טובה והוגנת, אנחנו רציניים לגבי ההגעה להסכם. השיחות צריכות להתמשך אך צריכות להיות גם ערבויות. אם הייתה ערבות אמריקאית, אז הם לא היו יכולים לפרוש מהעסקה. האמריקאים הפרו את הבטחותיהם ועשו זאת באופן חד צדדי". ראיסי הוסיף כי "אנחנו לא יכולים לסמוך על האמריקאים בגלל התנהגותם בעבר, לכן אין ערובה ואין אמון".

לאחר מכן, נשאל נשיא איראן לגבי הטענה כי פרויקט הגרעין נבנה "למטרות שלום". ראיסי טען כי "הגבנו רבות לטענה הזו, וכל דיווח אחר הוא חסר בסיס. הרפובליקה האסלאמית של איראן אמרה פעמים רבות שלהחזקת נשק גרעיני אין מקום בדוקטרינה שלה. עם זאת, קהילת המודיעין האמריקאית העריכה בביטחון רב שאיראן אכן ניסתה לפתח פצצה גרעינית בעבר.

בהמשך, ראיסי התייחס לדבריו של המנהיג העליון של הרפובליקה האסלאמית, עלי חמינאי, כי "ישראל היא גידול ממאיר וסרטני שצריך להסיר ולמגר". ראיסי אמר כי "מדינה עצמאית זו זכותם של תושבי פלסטין שנאלצו לעזוב את בתיהם ואת מולדתם. האמריקאים תומכים במשטר הישראלי השקרי הזה כדי להשתרש ולהתבסס באזור". כמו כן, התייחס להסכם אברהם, ולנרמול היחסים בין ישראל למדינות המפרץ והצהיר כי "אם מדינה לוחצת יד למשטר הציוני, אז גם הם שותפים לפשע. והם תוקעים סכין בגב של רעיון המדינה הפלסטינית".