האתר "איראן אינטרנשיונל", המזוהה עם האופוזיציה באיראן שפך אור נוסף הערב (שלישי) על התקיפה שיוחסה לישראל באזור דמשק בסוריה בסוף השבוע האחרון.על פי הדיווח, התקיפה כוונה במיוחד ל"יחידה 2250" או בשמה הרשמי "משרד הסיוע לכוחות הלבנונים", המופקדת על קליטת ציוד וכוח אדם מאיראן לסוריה. היחידה היא ארגון לוגיסטי איראני שהוקם בשנת 1990.

ה-25 מתחילת השנה: פרטים חדשים על התקיפה המיוחסת לישראל בסוריה

מאות פיגועים סוכלו ביו"ש, פעילות הצבא הקטינה את ההתבססות האיראנית בסוריה

התקיפה האחרונה כוונה לעבר מחסנים, חניונים ומטה המשרד, חלק מהמקומות הללו משמשים בדרך כלל לאחסון ציוד צבאי.  מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם הודיע ​​כי שבעה בני אדם המזוהים עם איראן וחיזבאללה נהרגו בהתקפה. קצין ישראלי בכיר אמר כי כוחות חיזבאללה לבנוניים ומיליציות בגיבוי איראני בסוריה החלו לסגת מהאזור בעקבות התקפות האחרונות של הצבא הישראלי.

המטה של ​​המשרד ממוקם בעיר דמשק, אך ישנם נציגים שונים של משרד זה באזורים שונים של סוריה, כגון בפרברי דמשק, לטקיה, חמה, חלב ודיר א-זור. משרד זה אחראי על קבלת הציוד הנכנס מאיראן לסוריה וכן על אחסונו, על ניהול רכושם של כוחות הסיוע לחיזבאללה, ואף על ליווי ואירוח בכירים איראנים ובני משפחותיהם. עוד דווח כי בראש היחידה בסויר עומד אדם בשם סייד רזא, שעבד בעבר כראש "מחלקת הסיוע" בטהרן במשך מספר שנים.

על פי הדיווח, בראש המטה עומד סייד רזא, שהוא אחראי לשכת הסיוע בסוריה ואחראי סניף דמשק. דמות נוספת שנחשפה היא בדאללה עבאדי, שעובד תחת סייד רזא ועוסק בתכלול ציר ההעברות של כבודות יד ומשלוחי הנשק במטוסי הנוסעים מאיראן לסוריה.