שופטת בבולטימור ביטלה את הרשעתו של עדנאן סייד (41) על רצח חברתו - 23 שנה לאחר שנידון למאסר עולם, וזאת אחרי שפודקאסט פופולרי וסדרה תיעודית הטילו ספק בראיות נגדו. גופתה של האה מין לי (18), תלמידת תיכון, התגלתה קבורה בפארק ב־1999. סייד, שגם למד בתיכון ובשלב מסוים היה החבר של לי, נעצר כחשוד המרכזי. ב־2000 נידון למאסר עולם.

סיפורו זכה לתהודה כאשר היווה את המוקד לפודקאסט Serial. במשך 12 פרקים שבועיים נותחו הראיות ולוחות הזמנים ואותרה עדה שאישרה את האליבי של סייד וזיהתה חשודים נוספים. אף על פי שבית המשפט אישר ב־2016 את בקשת ההגנה לקיים משפט חוזר, בית המשפט העליון של מרילנד ביטל את ההחלטה וקבע כי ההרשעה תישאר על כנה.

סדרה תיעודית של HBO, ששודרה ב־2019 העלתה תהיות לגבי הרשעתו של סייד, כאשר נחשף כי בדיקות לא זיהו עקבות של הדנ"א שלו על הדגימות שנלקחו מגופתה של לי או מחפציה. בשבוע שעבר, הודיעה התביעה כי היא מבקשת לבטל את הרשעתו של סייד בטיעון שהחקירה זיהתה "שני חשודים חלופיים".

שלשום הודיעה השופטת מליסה פין מבית המשפט בבולטימור כי היא מבטלת את ההרשעה של סייד ומאפשרת לו להשתחרר למעצר בית, כאשר התביעה קיבלה 30 יום להחליט אם האישומים יבוטלו לחלוטין או לבקש משפט חדש. סייד יצא מבית המשפט והניף את ידיו לאות ניצחון כאשר משפחתו ותומכיו מקיפים אותו.