"משחקי הכס" גרסת בריטניה: על פי דיווחים בממלכה הבריטית שפורסמו הבוקר (חמישי) אחיו של צ'ארלס, הנסיך אנדרו, שאף להדיח את אחיו ואף תכנן בסודיות כיצד לעשות זאת עם הנסיכה דיאנה ואשתו לשעבר - שרה פרגוסון. על פי הדיווחים, יורש העצר החדש היה אמור להיות הנסיך וויליאם.

על פי הדיווח, אשר מתבסס על ספר אוטוביוגרפי חדש מאת אנג'לה לוין העוסק בחייה של קמילה, המלכה-רעיה החדשה בבריטניה, אנדרו לחץ על אמו להדיח את צ'ארלס ופעל נגד נישואיו לקמילה בטענה כי הכלה המיועדת "אינה אמינה". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הנסיך אנדרו (צילום: רויטרס)
הנסיך אנדרו (צילום: רויטרס)

כאמור, יורש העצר החדש היה אמור להיות הנסיך ווליאם, כאשר אם המלכה אליזבת השנייה הייתה הולכת לעולמה בטרם וויליאם יגיע לבגרות, אנדרו היה הופך למלך העוצר של בריטניה. הסופרת לוין ציטטה בספרה 'מקורב בכיר' אשר הוא לטענתה המקור לדיווח.

לטענתה, המקור אמר כי "כשדיאנה הייתה בחיים, ידידותה עם שרה פרגוסון הובילה לתכנית נגד צ'ארלס בעת נעוריו של וויליאם. לרוע מזלם, התנהגותו של אנדרו הייתה שלילית ובלתי נעימה בצורה קיצונית למלכה ולכן היא סירבה. הזעם שלו בער בו על כך שלא יוכל לקבל את השלטון והוא נשאר עוין כלפי קמילה לאורך כל השנים".

על התנגדותו לנישואי אחיו עם קמילה טען המקור כי "אנדרו ניסה לגרום למלכה לבטל את האירוסין ולמנוע את החתונה. הוא היה מאוד רעיל במילים שלו כלפיה".