המחאה מתפשטת: אלפי מפגינים ממשיכים להפגין ברחובות איראן כחלק מהמחאה על הריגתה של מהסא אמיני, צעירה בת 22, שעל פי הדיווחים, הוכתה למוות על ידי "משטרת המוסר" משום שעטתה חיג'אב "באופן מרושל". בתוך כך, גל התמיכה הבינלאומית במחאה האיראנית חצה גבולות, ואנשים בכל רחבי העולם הביעו הזדהות עם המאבק.

בתוך כך, השם מהסא אמיני הפך במהירות לאחד הנושאים החמים ביותר ברשתו החברתיות בכלל ובטוויטר בפרט. ההאשטג המכיל את שמה, הגיע כבר ל-80 מיליון שימושים על ידי משתמשים ברשת החברתית מכל רחבי העולם. גם אנשי ציבור וסלבריטאים שיצאו מאיראן החלו להשמיע את קולם ואת תמיכתם במלאה. המוזיקאי האיראני-כורדי, כייהאן קאלהור, פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו וכתב כי "כל הבמות בהן אני מנגן יהיו הפלטפורמה של שוחרי החופש ובני החורין. מתגעגע לארץ שלי, איראן. יד ביד נצעד לצידך", כך כתב.

במקביל, אלפי איראנים המתגוררים בעיר טורונטו שבקנדה, ערכו אמש התכנסות גדולה ברחוב יאנג בעיר, והביעו את הזדהותם של המחאות במולדת. במהלך המחאה, נשאו שלטים וקראו קריאות וסיסמאות נגד המשטר, ובעד הפלת הרפובליקה האסלאמית. פעילים נוספים המתגוררים במדינה, ארגנו מחאה גם בעיר ונקובר.

בתוך כך, בעיתון "הוושינגטון פוסט" דווח כי "למרות שנראה שכוחות הביטחון באיראן שולטים במצב, הסימנים לשבריריות של הרפובליקה האסלאמית גדולים בהרבה מאשר בשבועות שקדמו למהפכות במצרים ותוניסיה ב-2010". עוד נכתב כי "ההפגנות הן מרד כלל-ארצי שהובילו הנשים נגד האנשים ששלטו במדינה במשך ארבעה עשורים. המעבר של איראן מתאוקרטיה לדמוקרטיה אולי לא יהיה פשוט, אבל האירוע הזה הוא נקודת מפתח בשינוי במזרח התיכון".