ערוץ אל-מיאדין הלבנוני, המקורב לארגון חיזבאללה, יחל לשדר מהערב (חמישי) סדרה דוקומנטרית בשם "הגיבורים" שתעסוק בבריחתם של ששת האסירים מכלא גלבוע בשנה שעברה. הסדרה הלבנונית תציג לצופים אפשרות לעקוב אחר השתלשלות האירועים שהובילה לבסוף לבריחתם של המחבלים מהכלא הישראלי.

כמו כן, הסדרה תציג לצופים את האפשרות לראות כיצד האסירים חפרו בתוך כותלי בית הסוהר וביצירת המנהרות, וכן תחשוף דיווחים אמיתיים שחשפו האסירים בזמן המצוד של כוחות הביטחון אחריהם. בנוסף, טוענים בערוץ כי יעסקו גם במבנה בית הכלא עצמו, ובמערכת הביטחון הישראלית, "שנראתה שברירית לכל אורך המבצע", כך לטענתם. באל-מיאדין הדגישו גם כי הצופים יוכלו ללמוד על חשיבותה של העיר ג'נין, ממנה הגיעו האסירים.

סדרת הדוקו תהיה בת שישה פרקים, שחלקה צולם בבית הכלא אל-ח'יאם בדרום לבנון, ותוגש על ידי ע'סאן בן ג'דו, יו"ר הוועד המנהל של רשת "אל-מיאדין". בנוסף, סדרת הדוקו תציג בכל פרק התייחסות מיוחדת ל"התנגדות הפלסטינית" ותארח קבוצת משפחות של אסירים, בנוסף לאישים פלסטינים, ערבים ובינלאומיים.

כזכור, בחודש מאי האחרון גזר בית המשפט חמש שנות מאסר נוספות על ששת האסירים הביטחוניים שברחו מכלא גלבוע ונתפסו כעבור מספר ימים. מלבדם, גם הסייענים החיצוניים שסייעו לשישה בבריחתם ממתינים לגזירת עונשם. בתב האישום שהוגש ייחס לששת האסירים הנמלטים עבירות של בריחה. בפרקליטות ביקשו תחילה עונש מאסר של שבע שנים נוספות, אשר יתווסף לתקופת המאסר המקורית של הנמלטים.