משרד החוץ עדכן הבוקר (שישי) כי אזרח ישראלי בן 32 נמצא השבוע ללא רוח חיים בחדרו במלון SHERPA CHALET בעיר סנדקפו שבהודו. על פי הבדיקה הראשונית, המדריך המקומי, שהישראלי שכר את שירותיו, הגיע למלון ביום חמישי בבוקר לאסוף אותו לטובת הטיול ומצא את הישראלי בחדרו ללא רוח חיים.

על פי הבדיקה והדוח המשטרתי הראשוני שפורסם, נראה כי המוות נגרם מסיבות טבעיות, ולא היו סימני אלימות או כל סימן אחר שיכול להעלות חשד לפלילים.

השגרירות הישראלית בהודו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל שבאגף הקונסולרי, קיבלו את המידע ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות המקומיות ועם המשפחה בישראל שקיבלה את הבשורה המרה. 

הוא הותיר אחריו אמא דורותה, אבא אילן ואת אחיו יואב המבוגר ממנו בשלוש שנים. האירוע הטראגי התרחש במלון "שרפה שאלה" בסנדקפו, במערב מדינת בנגל, קרוב לגבול עם נפאל, אזור פופולרי למטיילים מרחבי העולם. מנהל במלון סיפר כי הופתעו מאד: "בערב קודם לכן הוא הגיע למלון, אכל ארוחת ערב, קרא ספר, גלש באינטרנט וקבע עם מדריך לצאת לטרק".

ממשרד החוץ נמסר כי "השגרירות הישראלית בהודו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל שבאגף הקונסולרי, קיבלו את המידע ונמצאים בקשר הדוק עם הרשויות המקומיות ועם המשפחה בישראל שקיבלה את הבשורה המרה". ד"ר סנטוש נימבלקאר, מפקד המשטרה של דרג'ילינג, אמר כי אין שום סימן לפציעה על גופו ולכאורה זה נראה כמו מוות טבעי. "עם זאת, נוכל לאשר את הסיבה המדויקת לאחר שנקבל את דוח הנתיחה שלאחר המוות", הבהיר.