"מחאות החיג'אב": על רקע המשך ההפגנות ברחבי איראן, בעקבות מותה של מהסא אמיני, ערוץ "איראן אינטרנשיונל", המזוהה עם האופוזיציה האיראנית, דיווח הבוקר (ראשון) כי קבוצת האקרים בשם "3backd0or" חשפה את זהותם את השוטרים שלקחו חלק במעצרה של הצעירה, שעל פי החשד הוכתה למוות

על פי הדיווח, מי שהיה מפקד הצוות הוא סרואן ענאיתאלה, בן ה-52, שנולד במחוז זנג'אן. לצדו, ניתן לראות גם את זהותו של סמל ראשון, חושנאמונד, בן ה-27, שהיה סוכן של הצוות ומי שהעביר את מהסא לניידת הסיור המשטרתית.

 על פי הדיווח באתר האופוזיציה, בצוות פעלו גם שתי סוכנות, שלקחו חלק במעצרה של מהסא אמיני. אחת מהן היא פראסטו ספרי, בת ה-36, והשנייה היא פאטמה קרבאן חוסייני, בת ה-27.

בתוך כך, רני עמרני, מומחה לאיראן ומנהל רדיו רן בפרסית שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. יחד עמו, השתתף בשיחה גם אראש, אזרח איראני שהשתתף בהפגנות וסיפר על הצטרפותם של הסטודנטים האיראנים להפגנות וגם על דיכוי המחאות. לדבריו "הם עקרו את הגדות מהרחובות וחסמו את הרחובות, ומנעו ממשמרות המהפכה להתקרב. הם התקרבו לכיוון בית הנשיא ובית המנהיג העליון חמינאי", סיפר עמרני בשמו של אראש.

"יש שתי קבוצות שיורות על אנשים, קבוצה של משמרות המהפכה, וקבוצה של צלפים מקצועניים שיושבים על הגגות, והם מאמינים שהם אנשי חיזבאללה מלבנון ולא פרסים, הם יורים ישירות והורגים את אלה שמתפרעים הכי הרבה", הוסיף. בסיום, שיתף עמרני בשמו של אראש: "הוא ראה ארבעה אנשים שנהרגו מולו, ועוד אדם נוסף שלקחו באמבולנס".