האקרים רוסים חשודים במתקפת סייבר נגד שדות תעופה בארה"ב, כך דיווח הערב (שני) עיתון "אינדפנדנט" הבריטי. על פי הדיווח, ההאקרים הורידו מספר אתרי אינטרנט מהאוויר, כולל זה של נמל התעופה לה גוארדיה בניו יורק, ונמל התעופה הבינלאומי של שיקגו.

בתוך כך, נמל התעופה לה גוארדיה דיווח לסוכנות הסייבר לאבטחת תשתיות בארה"ב על התקלות הראשונות שהתרחשו היום בבוקר. במהלך מתקפת הסייבר, נפגעו יותר מ-12 אתרים ב-14 מתקפות סייבר שונות במהלך היום. עוד בין אתרי האינטרנט שלנמלי התעופה שנפגעו, ניתן למצוא את נמל התעופה הבינלאומי בלוס אנג'לס, נמל התעופה בינלאומי של אטלטנה ועוד.

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה שרוסיה מואשמת במתקפת סייבר נגד תשתיות חיוניות במדינות זרות. בחודש מאי האחרון, בריטניה והאיחוד האירופי טענו כי רוסיה עמדה מאחורי מתקפת סייבר מסיבית שהתרחשה בתחילת המלחמה באוקראינה, נגד רשת אינטרנט לוויינית. המתקפה הוציאה אלפי מודמים ממצב מקוון.  

בהודעה מטעם האיחוד האירופי נכתב כי "למתקפת הסייבר הזו הייתה השפעה משמעותית שגרמה להפסקות תקשורת חסרות הבחנה ושיבושים בכמה רשויות ציבוריות, עסקים ומשתמשים באוקראינה, כמו גם השפיעה על כמה מדינות חברות באיחוד האירופי". שרת החוץ של בריטניה ליז טרוס, אמרה כי מתקפת הסייבר הייתה "מתקפה מכוונת וזדונית של רוסיה נגד אוקראינה".