ג'יליין מקסוול, שכונתה "המדאם של ג'פרי אפשטיין", מרצה בימים אלה את עונש המאסר שנגזר עליה, בגין סיוע להתעללות מינית בנערות. אחד מרגעי השיא (המפוקפקים) של הפרשה, שטלטלה את העולם, הוא התיעוד של הנסיך אנדרו משנת 2001, בו הוא נראה מחבק את וירג'יניה רוברטס, כיום ג'ופרה, אז בת 17. התיעוד פורסם בדיילי מייל הבריטי ב-2011, ועורר סערה במשפחת המלוכה הבריטית, לאחר שג'ופרה טענה כי החל מגיל 16, היא הייתה קורבן לסחר מיני ולהתעללות מצדו של אפשטיין, שהלווה אותה לגברים רבי עוצמה למטרות מיניות - בהן הדוכס מיורק.

מתלוננת נגד ג'פרי אפשטיין תובעת את הנסיך אנדרו: תקף אותי מינית כשהייתי קטינה
בית המשפט בארה"ב קבע: זה העונש שתרצה ה"מאדאם של אפשטיין"
הטייס של ג'פרי אפשטיין חשף כי הטיס את הנסיך אנדרו ודונלד טראמפ

כאמור, בנה של המלכה המנוחה הכחיש תמיד את ההאשמות הללו, והתעקש כי התמונה עברה עריכה מסוימת. כעת, מקסוול מחזקת את טענותיו. במהלך ראיון שהעניקה לדיילי מייל, היא כינתה את הנסיך "חברי הקרוב", והתעקשה גם היא - כי התמונה מזויפת. "בשלב הזה, אני כבר לא מאמינה שזו תמונה אמיתית, ולא מאמינה שזה מה שזה נראה", אמרה בראיון, "יש כל כך הרבה דברים לא בסדר עם זה". דבריה מנוגדים להצהרותיהם של מרבית המומחים, ושל ג'ופרה עצמה.

מדובר בטענה מעניינת במיוחד, שכן נראה שהיא סותרת את התשובה שהשיבה למייל שקיבלה מעורך הדין האמריקאי הבכיר אלן דרשוביץ, ששאל אותה אם התמונה הזו אמיתית. היא השיבה: "זה נראה אמיתי, אני חושבת", בעוד שכיום היא טוענת "אם אתה רואה תמונה שלך, שצולמה בבית שלך, ומישהו בא ושואל אם זו תמונה שלך - אתה לא תפקפק בזה". היא המשיכה וציינה: "לעולם לא יעלה על דעתי שמישהו היה יוצר תמונה, או עושה איתה משהו. זיהיתי את המיקום בו התמונה צולמה, לא מעבר לזה. יש יותר מ-50 נקודות בעייתיות בתמונה הזו