מימשה את איומה: קבוצת ההאקרים Black Reward פרסמה הערב (שבת) פרטים חסויים על תכנית הגרעין האיראנית. פרסום המסמכים נעשה לאחר שלטענת ההאקרים, המשטר האיראני סירב לשחרר אסירים פוליטיים.

בין המסמכים שהודלפו נמצא גם קובץ וידאו, בו נחשפת תחנת כוח גרעיני אשר מקומה אינו ידוע. נציין כי משקל הקבצים שהודלפו עומד על כ-50 ג'יגהבייט. 

בהודעתם רשמו ההאקרים: "בניגוד למערב, אנחנו לא מפלרטיטים עם פושעים. אם אנחנו אומרים משהו, אנחנו נעשה אותו ב-100%. המידע שאנו מעמידים לרשות הציבור היום כולל "שיחות ציבוריות ופרטיות של איראן עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית", "חוזים והסכמים לפיתוח אטומי עם שותפים מקומיים וזרים", "תוכניות בנייה ותוכניות לוגיסטיקה ואסטרטגיות. הקשורים לתעשיות גרעיניות". "לוחות זמנים לניהול ותפעול של חלקים שונים של תחנת הכוח בבושהר", "מפרט זהות וצורות משפטיות של מהנדסים ועובדים של החברה לייצור ופיתוח אנרגיה אטומית של איראן", "דרכונים ואשרות של מומחים איראנים ורוסים העובדים בתחנת הכוח בבושהר יחד עם פרטים על נסיעות ומשימות". "פרטי מצב הביצועים של תחנת הכוח הגרעינית בבושהר", "דוחות ותיעוד טכניים ומתמחים" וכו' הם באנגלית, רוסית ופרסית".

הקבוצה הודיעה כי הפרסומים כוללים 324 תכתובות מיילים הקשורים לחברת ייצור ופיתוח אנרגיה אטומית של איראן וכן קובץ נוסף הממיין את המידע לפי סוג החומר.

כאמור, הדלפת המסמכים נעשתה לאחר שהמשטר האיראני סירב לדרישת ההאקרים לשחרר אסירים פוליטיים אשר נעצרו ההפגנות הרבות בערי איראן. ומועצת ההתנגדות הלאומית של איראן הודיעה לאחרונה כי בהפגנות במדינה נהרגו יותר מ-400 בני אדם בקרב המפגינים. על פי מידע שהגיע לאופוזיציה, יותר מ-20,000 בני אדם נעצרו במדינה.