בחירות אמצע הכהונה בארה"במיליוני אמריקאים יצאו להצביע על מנת לקבוע איזו מפלגה תשלוט בקונגרס האמריקאי בשנתיים הקרובות. כדי להשיג את הרוב, המפלגה הדמוקרטית והמפלגה הרפובליקנית הוציאו משאבים רבים כדי לשכנע את המיעוטים לתת את אמונם, כאשר הם מהווים משקל מכריע בבחירות. בתוך כך, עיתון ה"וול סטריט ג'ורנל" ערך היום (שלישי) סקר מיוחד, שהראה כי המפלגה הרפובליקנית הצליחה להגדיל את התמיכה בה בקרב הקהילה השחורה, מאז הבחירות האחרונות. 

כמו כן, הסקר הראה כי גם בקרב המצביעים הלטיניים, התמיכה במפלגה הרפובליקנית עלתה לעומת הבחירות האחרונות. זאת, לאחר שבבחירות לנשיאות, המפלגה הדמוקרטית סחפה את המיעוטים האתניים, שהעדיפו אותה על פני המפלגה הרפובליקנית. על פי הסקר, כ-17% מהמצביעים השחורים אמרו שיעדיפו להצביע למועמד רפובליקני לקונגרס, על פני מועמד דמוקרטי, לאחר שבבחירות לנשיאות, כ-8% בלבד העידו כי יעשו זאת. התוצאות מצביעות על הידרדרות בתמיכה הדמוקרטית בקרב מיעוטים, ששים בראש סדר העדיפויות את מצב הכלכלי.

ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)
ג'ו ביידן (צילום: רויטרס)

ג'ון אנזלון, מי שערך את הסקר יחד עם האסטרטג הרפובליקני, טוני פבריציו, ששימש גם כסוקר הראשי של הנשיא לשעבר טראמפ, אמר כי "אני חושב שהבחירות האלו יכולות להוות קפיצת דרך עבור הרפובליקנים". פבריציו הדגיש כי "זה בהחלט אפשרי שהרפובליקנים יגיעו לשיא חדש בקרב הקהילה האפרו-אמריקאית והקהילה ההיספנית בבחירות הנוכחיות". בתוך כך, אנליסטים בשתי המפלגות מחפשים אחר סימנים, האם השינוי בהעדפות ההצבעה הוא קבוע, או שינוי זמני שנגרם מהדאגה הנוכחית מהאינפלציה והמצב הכלכלי.

עם זאת, הדמוקרטים טוענים מצידם, כי הם עדיים ינצחו בהפרשים גדולים בקרב הקהילה האפרו-אמריקאית. זאת, לאחר שבסקר האחרון של העיתון, כ-70% מקרב המצביעים השחורים אמרו שיצביעו למפלגה הדמוקרטית. המועמד הרפובליקני לקונגרס, ווסלי האנט, בן הקהילה האפרו-אמריקאית, התייחס לתוצאות ואמר כי "אני לא תמים מספיק כדי לחשוב שפתאום חצי מהקהילה תצא להצביע לרפובליקנים, זה לא יקרה בן לילה".