בתוך כך, איהנאט הוסיף כי "צריך להשמיד את הטילים בדרך כלשהי, אולי מהמקום שבו הם משוגרים. אין לנו בינתיים אמצעים יעילים להילחם באותם טילים, אלא להשמיד אותם בשלב השיגור". לדבריו, "לטילים האיראניים יש טווח של 700-300 ק"מ, וזה באופן עקרוני לא ייצור בעיה חדשה עבור אוקראינה, משום שנעשה כבר שימוש בטילי 'איסקנדר' מתוצרת רוסיה, מאז היום הראשון של המלחמה".
עוד ציין דובר חייל האוויר האוקראיני כי "אני מאמין שהפיקוד העליון של הצבא ושותפינו, עובדים על הנושא הזה ומחפשים דרכים יעילות להתמודד עם האיומים החדשים האלו. הרוסים לא מסוגלים להתקדם בשדה הקרב, ופנו לתקוף את תשתיות האנרגיה והמים שלנו. ברור לנו שהטילים מאיראן ישמשו לפגיעה במתקני האנרגיה שלנו, והרוסים ימשיכו לפגוע בהם בטילי שיוט".
על פי הדיווח באתר "אל-ערביה", האיראנים השתמשו בארבע חברות תעופה - "איראן אייר", "מהאן אייר", "סאהה איירליינס" ו"פויה אייר", כאשר שלוש הראשונות הן בבעלות של המשטר, והרביעית בבעלות פרטית. כמו כן, נחשף כי מטוסי המטען של חברת "פויה אייר", מסוג איליושין 76, טסו בנתיב טהרן-מוסקבה חמש פעמים בין ה-12 ל-18 באוקטובר כדי להעביר משלוחי נשק לרוסיה.
עוד דווח כי איראן משתמשת גם בנתיב הימי בים הכספי, על מנת להעביר מל"טים לצבא הרוסי. המרכז חשף כי המל"טים מועברים תחילה לנמל אנזאלי ומשם נשלחים לנמל אסטרחן או מחצ'קלה. כמן כן, המרכז מסר כי החברה התעשייתית של איראן, בשליטת משמרות המהפכה, העבירה שוב כלי נשק לרוסיה, בכלי שיט השייכים לה, ובתוכם חלקים מפורקים של מל"טים בתחילת חודש נובמבר האחרון.