זכייה היסטורית: תושב קליפורניה הוא הזוכה הגדול בהגרלה ההיסטורית שהתקיימה היום (שלישי) בארצות הברית, וגרף לכיסו סכום של 2.4 מיליארד דולר. הגרלת "Powerball", המוערכת בסכום הזכייה הגבוה בהיסטוריה, נערכה לבסוף מוקדם יותר היום, לאחר שהייתה אמורה להתקיים כבר אתמול. ההגרלה נדחיתה עקב זמן נוסף שהיה דרוש להשלמת פרוטוקול האבטחה שלה. 

מוקדם יותר, עקב דיווחים סותרים, לא היה ברור האם אכן יש זוכה יחיד בהגרלה, זאת לאחר שחשבון שיוחס לו קשר למארגני ההגרלה, פרסם כי לא נמצא זוכה, אך לבסוף התברר כי הוא כלל אינו קשור להתאחדות הלוטו במדינה.

יש לציין, כי הפרס המקורי של ההגרלה עמד על סך של 1.9 מיליארד דולר. עקב העיכוב במועד קיום ההגרלה, הוא עלה כאמור ל-2.4 מיליארד דולר.

הפרס הענק עורר התלהבות עצומה ברחבי ארה"ב, ובקנטקי אף חילקו כרטיסי הגרלה בחינם כדי לעודד את ההשתתפות. "אם אני אזכה, אני בהתחלה לא אאמין לזה ואומר: 'טוב, אני חוזר לישון'", אמר זאק הווארד, שגם ניסה את מזלו. "אז אני אתעורר, אלך לתחנת הדלק, אסרוק את הכרטיס, אתקשר לאמא שלי ואגיד לה שאנחנו נוסעים לפלורידה לחופשה עכשיו".

הפרס הנוכחי שבר את השיא הקודם שנקבע בשנת 2016, כשסכום של 1.586 מיליארד דולר נחלק בין שלושה כרטיסים זוכים בקליפורניה, בפלורידה ובטנסי, כאשר כל אחד מהם קיבל סכום של כ־327 מיליון דולר.