בארה"ב המשיכו היום (חמישי) לספור את קולות המצביעים בבחירות אמצע הכהונה במדינה. המפלגה הרפובליקנית ציפתה ל"גל אדום" בבית הנבחרים, אך כל התחזיות מראות כי תזכה לרוב דחוק בלבד. במקביל, נראה כי המפלגה דמוקרטית תמשיך לשמור על הרוב הדחוק בסנאט. בתוך כך, בארה"ב דווח היום (חמישי) כי הנשיא האמריקאי לשעבר, דונלד טראמפ, זעם לאחר שהמועמד הרפובליקני לסנאט מטעם מדינת פנסילבניה, מהמט אוז, הפסיד למועמד הדמוקרטי ג'ון פטרמן.

על פי הדיווח, הנשיא לשעבר האשים בהפסד את המעגל הפנימי הקרוב אליו, ואף את רעייתו, מלניה טראמפ. טראמפ טען כי הם אלו שדחקו בו לתמוך במועמד שהפסיד. מגי הברמן, כתבת עיתון "הניו יורק טיימס" צייצה בחשבון הטוויטר שלה וטענה כי "הנשיא אמר למלניה כי ההחלטה שלה לתמוך באוז היא לא מההחלטות הטובות שעשתה".

ברשת CNN דווח כי טראמפ הביע את כעסו ב"כעס וצרחות". על פי הדיווח, "טראמפ צרח על כולם לאחר התוצאות המאכזבות של המפלגה הרפובליקנית בבחירות אמצע הכהונה, ואמר כי 'כולם היו מועמדים גרועים'".

כאמור, ג'ון פטרמן, המועמד הדמוקרטי לסנאט מטעם מדינת פנסבילבניה, זכה ב-50.08% מהקולות לעומת מהמט אוז, שזכה ב-46.6% בלבד, כאשר הפער ביניהם עומד על 200 אלף קולות. המפלגה הרפובליקנית הפסידה גם בבחירות למושל מישיגן, כאשר טיודור דיקסון הפסידה למועמדת הדמוקרטית גרטשן ויטמר. בוויסקונין, המועמד הדמוקרטי, טוני אוורס, גרף 51.2% וניצח את המועמד הרפובליקני טים מיכלס.