שירות הביטחון בגיאורגיה הודיע אתמול כי עצר חוליה פקיסטנית-איראנית שניסתה להתנקש בחייו של איציק משה, איש עסקים ישראלי. עוד נמסר כי "החוליה השתמשה לשם כך באזרחות כפולה, כאשר אזרח פקיסטני נשלח למדינה כדי לבצע את הרצח". בעקבות כך, הוא התראיין הבוקר (רביעי) בכאן רשת ב' וסיפר על התחושות.

לדבריו, העיד כי אינו פחד. "גם אותו אדם שגר בועוטף עזה, שיורים עליו רקטות, הוא צריך לפחד. גם החייל, אבל אנחנו, עצם העובדה שאתה נולד כיהודי וישראלי, אתה נמצא במלחמת קיום וככה אני מרגיש".

לאחר מכן, נשאל האם הוא מתכוון לשנות את הרגליו, לאחר מעצר החוליה. משה השיב כי "להפך, אני אחזק אותם. למה לשנות? זה כמו שחייל מוריד את נשקו, אנשים יברחו מהארץ בגלל הרקטות. אנו נמצאים במלחמה כיהודים". משה גם נשאל האם ידע דבר מה על המזימה האיראנית, ואמר כי "איראן מדינה קרובה, ופעילה כאן באזור. ייתכן שבאיזה שהוא מקום כן חשבתי שתהיה להם התנגדות לפעילות שלי. אני יושב ברחוב הראשי ועל המבנה מונף דגל ישראל. אנחנו תופסים המון מרחב בגלל הפעילות שלנו".

"זה היה צפוי שיהיו גורמים אנטי-ציוניים שיתנגדו לכך", הוסיף משה. "אני לא פוחד, אני מאמין במה שאני עושה. אני לא נמצא בשליחות, אני עושה את זה לעצמי, אני עושה את זה למען המדינה שלי".

כזכור, כלי תקשורת בגיאורגיה דיווחו כי אזרח פקיסטני נשלח למדינה על מנת לפגוע באיש העסקים הישראלי. מהחקירה עלה כי הוא קיבל את "התדריך הדרוש שסופק לו על האזרח הישראלי, ולן בדירה שכורה, שם קיבל אמצעי קשר". עוד נמסר כי קבוצה של אזרחים איראנים-גיאוגריים המתגוררים במדינה, היו מעורבים במסירת הנשק.