חשד לפשע שנאה בארה"ב ביום הזיכרון לטרנסים: לפחות חמישה הרוגים ו-18 פצועים באירוע ירי שאירע היום (ראשון) במועדון להטב"י  "Club Q", שנמצא בעיר קולורדו ספרינגס שבמדינת קולורדו, ארצות הברית. האזור שסמוך למועדון נחסם לתנועה בעקבות התקרית, ותושבים מתבקשים שלא להגיע לאזור.

עדי ראייה דיווחו כי "מספר אנשים" נפגעו באירוע וכי היו מספר הרוגים. הצילומים ששותפו באתר המדיה החברתית מראים כוחות גדולים של משטרה וחירום, עם אמבולנסים ברחובות מחוץ למועדון. דיווחים לא מאומתים בתקשורת בארה"ב העלו כי לפחות 10 אנשים נורו באמצעות רובה צלפים על ידי החמוש. 

עם זאת, פרטים על היורה, המניע שלו ומספר האנשים שנפצעו בירי עדיין לא ברורים באופן מלא. סגנית מפקד משטרת קולורדו ספרינגס מסרה: "הכוחות איתרו אדם אחד שאנו מאמינים שהוא החשוד. בשלב זה החשוד מטופל ונמצא במעצר". כמו כן, במשטרה ציינו כי החשוד מאושפז בבית חולים, אולם נסיבות פציעתו לא ברורות בשלב זה.

המועדון בו ארעה התקרית פרסם לאחר התקרית: אנו הרוסים מהמתקפה חסרת היגיון על הקהילה שלנו. תפילותינו ומחשבותינו עם כל הקורבנות ומשפחותיהם וחבריהם. אנו מודים לתגובות המהירות של לקוחות גיבורים שהכניעו את היורה וסיימו את מתקפת השנאה הזו". עיתוי המתקפה אינו מקרי, שכן היא מתרחשת ביום הזיכרון לטרנסג'נדרים, המצוין מדי שנה ב-20 בנובמבר כדי להנציח את כל מי שנרצח כתוצאה מטרנספוביה. 

גבי לאמה, 32, שמבקרת במועדון מאז שהייתה בת 19, סיפרה ל"מירור" כיצד היא וחבריה קיבלו "החלטה של ​​הרגע האחרון" לא לבקר במקום אמש. 

היא אמרה שמדובר באחד ממספר מצומצם של מועדוני לילה המשרתים את קהילת LGBTQ+ בקולורדו ספרינגס. "תמיד הייתה אנרגיה רגועה ואוהבת", סיפרה. כשנשאלה כיצד הרגישה לאחר ששמעה את החדשות, אמרה גבי: "כועסת. שבור לב. אני לא בטוחה שאוכל לחזור לשם ולא להיות מודאגת כל הזמן. "זה מרגיש כאילו העולם שלנו הולך אחורה במקום קדימה".