שגריר ארה"ב בישראל לשעבר, דיוויד פדרמן, תקף באופן חריף את הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, לאחר הדיווח ברשת CNN כי אירח את איש הימין הקיצוני ומכחיש השואה, ניק פואנטוס, ואת הראפר קניה ווסט באחוזתו במאר-אלאגו.

פדרמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו וכתב: ''ידידי דונלד טראמפ, אתה יותר טוב מזה. ביקור חברתי של אנטישמי כמו קניה ווסט ושל חלאה אנושית כמו ניק פואנטס אינו מתקבל על הדעת. אני מפציר בך לזרוק את הנבלים האלה החוצה, להתנער מהם ולהעביר אותם לפח האשפה של ההיסטוריה שאליו הם שייכים''.

כאמור, פואנטס הוא לאומן אמריקאי קיצוני ומכחיש שואה שידוע באמירותיו האנטישמיות. בעבר, השווה בעבר בין שריפת יהודים בשואה לאייפת עוגיות בתנור. בנוסף, לקח פואנטס חלק בעצרת הימין הקיצוני בשרלוטסוויל שבווירג'יניה ב-2017 שבה קראו משתתפיה "היהודים לא יחליפו אותנו", וכן הוא נכח בעצרת של טראמפ בושינגטון ב-6 בינואר 2021, אשר קדמה להסתערות של תומכיו על הקונגרס בוושינגטון.

לאחר הפגישה באחוזתו של טראמפ, פרסם קניה ווסט סרטון בחשבון הטוויטר שלו וטען כי "טראמפ מאוד התרשם מפואנטס שלמעשה די נאמן לו, בניגוד לאחרים שנטשו אותו לאחר הבחירות ב-2020". כמו כן, מקור שהכיר את פרטי הפגישה אמר שפואנטס היה אורח של קניה ולא הוזמן על ידי הנשיא לשעבר.