בעוד שהמונדיאל בקטאר ממשיך לספק לצופים הנאה ודרמות ענק בכדורגל, הישראלים ממשיכים לספוג ביטויי עוינות ושנאה מצד אוהדי הנבחרות הערביות הרבות המשתתפות בגביע העולם. רק לאחרונה שדרנים התבקשו להוריד סממנים בעברית על מנת שלא יזהו אותם. בתוך כך, המופתי של סולטנות עומאן, אחמד בן חמד אל-ח'לילי, הביע את תמיכתו בביטויי השנאה המופנים כנגד "הציונים".

לדבריו, "אנו משבחים את אלו שסירבו לשתף פעולה עם הציונים הכובשים, שפגשו בקטר. בין אן הם קטרים או שאר האחים הערבים והמוסלמים. זאת, מכיוון שהם לא קיבלו את הפייסנות האסורה על ידי השריעה, והצהירו זאת בפני הציונים הכובשים שאין להם שום זכות. זה מעיד על כך שהמצב של העם הערבי עדיין בסדר".

המונדיאל בקטאר (צילום: Reuters/JOHN SIBLEY)
המונדיאל בקטאר (צילום: Reuters/JOHN SIBLEY)

כאמור, שדרנים ישראלים רבים סיפרו כי חוו ביטויי שנאה עד כה בקטר. כך, פרשן "כאן 11", אלי אוחנה, סיפר כי היה בנסיעה שוטר מקומי, אמר לו כי הוא ישראלי, אך לאחר מכן שינה את גרסו וטען כי הוא מפורטוגל. זאת, לאחר שהשוטר ציין בפני אוחנה כי "אם הייתם מישראל הייתי עוצר ונוסע בחזרה". לאחר שנשאל ע"י אוחנה על הסיבה לכך, השיב לו: "אני פלסטיני". 

במקרה אחר, שליח "כאן 11" למונדיאל, דור הופמן, סיפר גם הוא על השנאה כלפי הישראלים במונדיאל. לדבריו, "זה היה יום 'מעפן' ששם דברים בפרופורציות. זה התחיל בבוקר כשעלינו על מונית, והנהג גילה שאנחנו ישראלים, מאוד לא אהב את זה, הוא הוריד אותנו בשום מקום, אמר שהוא לא מוכן לקחת מאיתנו כסף כי אנחנו הורגים את האחים שלו וכל הדברים האלה, בסדר, החלפנו מונית", סיפר. "לאחר מכן הגענו למסעדת חוף מקומית, פשוט לצלם אייטם על האנשים בחוף. הבעלים ביקש לדעת מאיפה אנחנו, גילה שאנחנו מישראל, הביא לנו מאבטחים שיעיפו אותנו, לקח לי את הטלפון, ביקש שאני אמחק כל דבר שצילמתי שם, הרגשתי מאוים", הודה.