חיים לוינסון ואראל סג"ל שוחחו הבוקר (ראשון) בתוכניתם ב-103FM, עם גיא הוכמן, הקומיקאי שנמצא במונדיאל בקטאר. במהלך שיחתם התפתח ויכוח בין הוכמן ללוינסון, לאור טענתו של המגיש כי הוכמן "איננו קומיקאי". 

לוינסון תקף אותו על התנהלותו בקטאר: "למה אתה בא למישהו מסודאן ואומר לו שאתה זוכר שהוא ניקה לך את הבית? אני חושב שזה הפרצוף המכוער של הישראלי הקטן והגזען, אני חושב שזה לא מצחיק". 

הוכמן תקף בחזרה: "הקטע שלי הוא נטו להצחיק, גם אם לפעמים יש בדיחות כאלו - בסופו של דבר אתה לא תסתכל על האמת, כי אתה לא מתחבר להומור וזה בסדר. אני לא רוצה שתבוא להופעה שלי. אתה יודע מה ההבדל בינינו? אני טרול שעושה מזה כסף, העיתונות שלך היא כלום ושום דבר". 

"הנה דמותו של הקומיקאי הרגיש, אני צריך לכתוב על זה פעם כתבה. אתה יכול לצחוק על כולם, אבל אם מישהו אמר לגיא הוכמן שהבדיחה שלו לא מצחיקה - פתאום אתה טרול, לא מתפרנס", השיב לוינסון. 

בשלב זה, תקף אותו סג"ל : "אני הזמנתי אותו כדי לדבר על מה שקורה בקטאר ואתה מנסה לסגור איתו חשבון, זה לא יפה ולא הגון. אתה מחפש לריב איתו".

הוכמן מצידו, השיב: "אני רק רוצה להבין איך ההומור מקדם את הדמות של ישראל בעולם, וזה מה שהוא אמר שהוא עושה. ברגע שאתם העיתונאים באים עם המיקרופון שלכם, אף אחד לא רוצה לדבר איתכם. כשאני בא אליהם, אני מוציא אמת. הערב תצפו בסרטון שלי ותראו שיש בסיס לדו קיום.  

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103FM.