גורמים בצבא ארה"ב הודיעו אמש כי נבחר המסוק החדש שיחליף את מסוק הבלאק הוק המזדקן שנמצא בשימוש יותר מ-40 שנים. על פי הגורמים, המסוק שיהפוך ל"סוס העבודה" החדש של הצבא בשדה הקרב הוא ה-V-280 Valor המיוצר על ידי חברת "בל הליקופטר", שניצח במכרז את המסוק SB-1 Defiant, המיוצר בשיתוף פעולה של חברת בואינג וסיקורסקי. זאת, כחלק מהתוכנית של הצבא לפתח את פלטפורמות התעופה שלו.

המסוק החדש של חברת "בל" היה אמור להיכנס לשירות בסביבות שנת 2030, אך בסופו של דבר הוחלט להקדים את כניסתו, על מנת שיחליף את המסוקים הפועלים מאז סוף שנות ה-70. החוזה הראשוני בין הצבא לחברה מוערך בסכום של כ-1.3 מיליארד דולר, ויוביל להחלפה של כאלפיים מסוקים מסוג בלאק הוק.

חברת בל עשויה בסופו של דבר להרוויח כ-70 מיליארד דולר במהלך העשורים הבאים, במידה וכל ההסכם בין הצדדים ייצא לפועל. המסוק החדש שייכנס לשירות הצבא האמריקאי, כולל רוטורים ומנועים מסתובבים בקצוות מנוגדים, בעל המראה המסורתי. כמו כן, ה-V-280, הוא בעל יכולת להמריא בצורה אנכית כמו מסוק ולטוס אופקית כמו מטוס. העיצוב דומה לזה של ה-V-22 Osprey שהיה בשירות חיל האוויר האמריקאי וחיל הנחתים.

ה-V-280 גם מתגאה במהירות כפולה מזה של הבלאק הוק, כאשר הוא תוכנן לטוס במהירות של 280 קשר. אב הטיפוס הראשון אמור להיות בשירות עד 2025, כאשר הצבא שואף שמחירה של יחידה אח תעלה כ-43 מיליון דולר, יותר מכפול מהעלות של מסוק בלאק הוק אחד.