נסיכת תאילנד "מוחזקת באופן מלאכותי בחיים" לאחר שסבלה מהתקף לב בזמן שיצאה לטיול עם הכלב שלה. כעת היא מחוברת למכונת הנשמה כשבמקביל, יוחלט מה יעלה בגורלה.

הנסיכה בג'רקיטייבה מתאילנד, היא הבאה בתור שתשב על כס המלכות התאילנדי אחרי אביה, מאהה וצ'יראלונגקון, ראמה העשירי. היא יצאה אמש (ה-14 בדצמבר) לטיול בפארק הלאומי יחד עם חיית המחמד שלה כשלפתע לקתה בהתקף לב. היא הובהלה לבית החולים הסמוך מלווה באביה המלך, זמן קצר לאחר האירוע הלבבי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

רשת החדשות המקומית דיווחה כי בוצעו בנסיכה ניסיונות החייאה במשך למעלה משעה, אך כעת "לפי מצבה, ניכר כי היא לא תתאושש". העיתונאי אנדרו מרסל, שהפיץ את הידיעה, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "כמה מקורות מלכותיים מסרו כי הנסיכה בג'רקיטייבה לקתה בהתקף לב בזמן שיצאה לריצה עם הכלב שלה בפארק הלאומי קאו יאי".

"היא פונתה מאז במסוק לבית החולים כשהמלך לצידה, וכעת היא מחוברת למכונת ECMO, מה שבעצם אומר שהיא מתה אך נשמרת בחיים באופן מלאכותי. הנסיכה בסך הכל בת 44, מה שאומר שזה מאוד יוצא דופן שהיא תסבול מאי ספיקת לב, אך זה מה שנמסר לי מהמקורות", הוסיף העיתונאי. "ניתן לשמור על אדם בחיים באופן מלאכותי באמצעות ECMO במשך שבועות ואפילו חודשים, עד שיוחלט מה יעלה בגורלה של הנסיכה".

הצהרה שפורסמה על ידי הארמון התאילנדי בשעה 8:30 הבוקר (15 בדצבמר), אישרה כי האישה איבדה את הכרתה. "הוד מלכותה חולה, אך מצבה התייצב במידה מסוימת". זמן קצר לפני פרסום ההצהרה, נטען כי מותה של הנסיכה נקבע אך הארמון אינו מאשר ידיעה זו.