עשרה אנשים, ביניהם חמישה ילדים, נהרגו בשריפה שפרצה בבניין מגורים בעיירה וואלן סמוך לליון, בדרום מזרח צרפת. ארבעה נוספים נפצעו באורח קשה. 

מהרשויות המקומיות נמסר כי השריפה פרצה בקומת הקרקע באיזור השעה 3:00 בלילה, ולאחר מכן התפשטה אל שאר הבניין. בעדות קשה שסיפרו עדי ראייה, הם סיפרו כי ראו אישה שהשליכה את ילדה בן ה-10 בניסיון להציל אותו. הוא ניצל לאחר שאנשים ששהו מתחת לבניין תפסו אותו, אך אמו שזינקה גם היא לא הצליח לשרוד את האירוע ומתה במקום. 

העיירה וואלן סובלת מעוני חמור, ותושבים המתגוררים בסמוך לבניין שבו אירעה השריפה, התלוננו כי הם מרגישים נטושים ע"י הרשויות. על פי מספר דיווחים, קומת הקרקע של הבניין נמצאת בשליטתם של סוחרי סמים, והמקומיים זועמים כי יתכן שהדבר קשור לשריפה שהובילה לתוצאה הקשה. 

"כולם יודעים היכן נמצאים המקומות שעוסקים בסחר בסמים. למה הם מחכים שיהיו מקרי מוות לפני שהם פועלים"?, אמרה חברת האופוזיציה במדינה למספר שנכחו במקום. שר הפנים הצרפתי ג'רלד דרמנין, ביקר באתר השריפה, אישר כי קיים סחר בסמים באיזור, והוסיף כי המשטרה עצרה מספר סוחרי סמים שפעלו בבניין. הוא ציין כי "מוקדם מידי להסיק מסקנות בנוגע לגורמים שהובילו לשריפה.