איש העסקים הרוסי, פאבל אנטוב, שביקר לאחרונה בחריפות את המלחמה באוקראינה מצא את מותו לאחר שנפל מחלון הקומה השלישית של מלון יוקרה בהודו. אנטוב היה חבר במפלגת השלטון "רוסיה המאוחדת" ומולטי-מיליונר לאחר שעמד מאחורי אחד מיצרניות הנקניקיות הגדולות במדינה.

מוסקבה מעורבת? מתנגד לפוטין נמצא מת בוושינגטון
סבל מחנק פתאומי: מקורב נוסף לפוטין מת "במפתיע"

על פי הדיווחים, אנטוב ששהה בהודו במסגרת טיול לרגל יום הולדתו ה-66, אותר הוא מתבוסס בדמו מחוץ למלון סאי אינטרנשיונל בעיר רייאגדה שבמזרח הודו. פקיד משטרה סיפר בתקשורת המקומית כי החשד שנבדק זה התאבדות לאחר שהגיע לידיהם מידע ולפיו אנטוב היה שרוי בדיכאון בעקבות מות חברו, ולדימיר בידנוב, באותו המלון. בידנוב אותר ביום חמישי ללא הכרה בחדרו כשהוא מוקף בבקבוקי יין ריקים.

אנטוב היה יו"ר ועדת החקלאות בבית המחוקקים של מחוז ולדימיר ברוסיה ודורג על ידי פורבס הרוסי כמחוקק העשיר ביותר במדינה, עם הכנסה שנתית מוצהרת של קצת פחות מ-130 מיליון ליש"ט. ביולי הוא מתח ביקורת על התקפות הטילים של רוסיה על קייב והגדיר אותם כ"טרור". זמן קצר לאחר מכן, הוא התנצל על הפירסום וטען כי היא פורסמה על ידי מישהו אחר. אלכסיי אידמקין, הקונסול הכללי של רוסיה בכלכותה, אמר לסוכנות הידיעות הרוסית כי לא היה שום דבר פלילי במותו של אנטוב.

מוקדם יותר החודש, דמיטרי זלנוב, איל נדל"ן כבן 50, מצא את מותו בדרך מסתורית בעיירה אנטיב שבריביירה הצרפתית. על פי הדיווח, האולגירך יצא לארוחת ערב עם חברים שם החל להרגיש לא בטוב, ובעת שירד במורד גרם המדרגות במקום הוא נפל, ופונה לבית החולים כשהוא סובל מפציעות חמורות בראשו. הרופאים במקום לא הצליחו לייצב את מצבו ונאלצו לקבוע את מותו למחרת.