מלחמת רוסיה-אוקראינה קרובה לסיום? גנרל לשעבר בצבא ארצות הברית, קווין ריאן, טען כי המלחמה עשויה להגיע לסיומה עוד השנה, והזהיר כי הקרמלין יפנה ככל הנראה לדרך הקשה של שימוש בנשק גרעיני, זאת במידה ומוסקבה תעמוד בפני תבוסות נוספות. הגנרל אמר אתמול (שלישי) לאתר החדשות האמריקאי Insider כי הוא מאמין שרוסיה "תשתמש בנשק גרעיני לפני שתאפשר להביס את הצבא שלה בשטח".

בצל הדיווחים על המפלות בשדה הקרב: גנרל שנוי במחלוקת מונה לרמטכ"ל הצבא הרוסי

בתוך כך, המלחמה באוקראינה נמשכת, וסגנית שר ההגנה של אוקראינה הודיעה היום (רביעי) כי הכוחות הרוסיים מנסים ללא הצלחה לפרוץ את קווי ההגנה האוקראינים, במטרה לכבוש את מלוא העיר סולדר שבמזרח המדינה. בנוסף, אמרה כי קרבות עזים מתקיימים באזור. משרד ההגנה הרוסי הוסיף ומסר כי יחידות מוטסות חסמו את החלקים הצפוניים והדרומיים של העיר.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"בסולדר נמשכים קרבות קשים", כתבה הסגנית, חנה מליאר, בטלגרם. "האויב החליף שוב את יחידותיו לאחר שספג אבדות, הגדיל את מספר וגנר (שכירי החרב הרוסים) ומנסה לפרוץ דרך הגנת כוחותינו ולתפוס את העיר במלואה, אך אינו מצליח". יבגני פריגוז'ין, מנהיג הקבוצה הצבאית וגנר, טען אתמול כי הקבוצה השתלטה על "כל השטח של סולדר". כאמור, כוחות אוקראינים אישרו כי הקרבות על האזור מתמשכים.