אירוע חריג בסין: המשטרה המקומית בעיר גואנגג'ואו עצרה הבוקר (חמישי) תושב העיר בן 22 שחשוד כי דרס למוות חמישה בני אדם ופצע 13 נוספים. בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות, ניתן לראות את הנהג דוהר עם רכבו לתוך צומת סואן ובו עשרות בני אדם, ולאחר מכן יוצא ממכוניתו ומשליך שטרות לאוויר. כמו כן, נראה החשוד כשהוא בורח משוטר מקומי.

עד ראייה סיפר כי "הוא נסע בכוונה לתוך קבוצת האנשים בצומת, ודרס אותם. לאחר מכן הוא ביצע פניית פרסה ודרס אנשים נוספים שהיו במקום. הוא לא נהג מהר מדי, וכמה אנשים הצליחו להציל את עצמם בזמן". בסרטון אחר שפורסם, כשעה לאחר האירוע, עדיין נצפו במקום ניידות ואמבולנסים רבים, ולצדם גופות השרועות על הכביש.

עד ראייה אחר סיפר כי "האירוע עורר כעס בציבור, הסצנה הייתה טראגית מדי. הרגשתי כל כך עצוב שרציתי להקיא בכל פעם ששמעתי את האמבולנסים מגיעים. בין הפצועים יכולים להיות ילדים, אבות שרצו להגיע הביתה ולאכול ארוחת ערב עם הילדים, ואחרים".

כמו כן, רבים אחרים ציינו כי האיש נהג במכונית יוקרה וזרק כסף לאוויר. התקרית הטראגית הפכה במהירות לנושא חם ברשתות החברתיות בסין, אך במהרה נעלמה מהרשת, מה שהוביל את המשתמשים להאשים את הצנזורה של המשטר.