"שערוריית האלכוהול" שמסעירה את הפלסטינים נמשכת: עובדי מכס בשדה התעופה בעיר קראצ'י בפקיסטן סיכלו לאחרונה הברחת משקאות אלכוהוליים לשגרירות הפלסטינית במדינה, תחת המשלוח שהיה מסווג כ"פריט חיוני". על פי הדיווח, המשלוח כלל 10,548 בקבוקי אלכוהול, לצד 2,160 בקבוקי בירה. בתוך כך, הדיווח היכה בהלם את הפלגים ברשות הפלסטינית שתיארו את הפרשה כ"עלבון לעם הפלסטיני".

בסוכנות הידיעות הפלסטינית "שיהאב" ציטטו את חבר המועצה המהפכנית של פת"ח, פח'רי ברגותי, שאמר כי "זה עלבון לעם, לקדושים שלנו, ולאסירינו". לדבריו, "האירוע שבוצע על ידי שגרירות הרשות מהווה הפרה של כל המנהגים והמסורות הדתיים בפקיסטן ובפלסטין, ונחשב לעלבון גדול כלפי כל מוסלמי". הוא הוסיף כי "חובתם של עובדי השגרירות לכבדאת המנהלים והמסורות של המדינה בה הם מייצגים את פלסטין, במיוחד כשהמדינה היא מולסמית. השגריר אינו מייצג רק את עצמו, אלא את המטרה הפלסטינית כולה".

עם זאת, הדגיש כי "מדוע אנו מגיעים לרמה כזו של עבירות לא מוסריות? 80% משגרירי הרשות במדינות העולם מנצלים את עמדותיהם כדי לסחור ולהגשים את האינטרסים האישיים שלהם, יותר מהאינטרס של העניין הפלסטיני, ולהראות את הסבל של עמנו לעולם". ברגותי ציין כי "מאז הסכם אוסלו ועד לרגע זה, לא חשנו בהישג מעשי וברור של שגרירי הרשות, בכל הדרגים, במיוחד אלו העובדים במדינות שסיכמו על 'נורמליזציה' עם הישראלים".

כאמור, משרד החוץ הפקיסטני ביקש משגרירות הרשות הפלסטינית להגיע ולבדוק את המכולה, אך השגירות הכחישה כל קשר ולא שלחה אך נציג לתהליך הבדיקה. בעיתונות הפקיסטנית אף פורסם בעבר דיווחים על כך ששגרירי הרשות הפלסטינית בפקיסטן מנצלים את פטור המכס של הנציגויות הדיפלומטיות על מנת לייבא רכבים.