ארה"ב עדיין סוערת מהמקרה המזעזע שהתרחש בשבוע שעבר, בו ילד בן 6 ירה במורתו במהלך ויכוח שאירע בכיתה בבית ספר יסודי בעיר ניופורט ניוז, והיום (שני) נרשמה סערה חדשה כמצלמה תיעדה פעוט בן שנתיים אוחז 9 מ"מ.

האירוע הביזארי התרחש בבניין בעיר ביץ' גרוב באינדיאנה. הפעוט אחז באקדח בחדר המדרגות מחוץ לביתו, כשהדלת סגורה. בשלב מסוים, הפעוט אף כיוון את האקדח לכיוון פניו, והמזל הגדול הוא שאקדח היה ריק מכדורים. חלק מהשכנים היו עדים לאירוע, שתועד במצלמת מעקב שהותקנה בבניין והזעיקו את המשטרה, שהגיעה למקום ולדירה בו התגורר הפעוט עם אביו.

אביו של התינוק הכחיש כי הנשק שייך לו, וטען כי בן דודו, ששהה איתו באותו זמן, הוא הבעלים של הנשק. אביו גם הוסיף כי אשתו שוהה בבית חולים וכי הוא ניסה להישאר עם הילד על מנת לטפל בו, אך מחלתו הסיחה את דעתו, בזמן שהיחד הניח את ידיו על הנשק. למרות הטיעונים של האב בן ה-45, הוא נעצר על ידי המשטרה המקומית.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]