יבגני פריגוז'ין, שעומד בראש כח שכירי החרב של רוסיה "קבוצת וגנר", צובר פופולריות ברוסיה, ויש כאלה שכבר מסמנים אותו כיורשו של פוטין. האם ייתכן שיחליף את נשיא רוסיה כבר במהלך השנה הקרובה? העיתונאי מיכאיל זייגר, מחבר הספר "הגברים של הקרמלין", התייחס הלילה (בין שבת לראשון) לנושא ב-CNN, והסביר מהו התרחיש שבו זה יקרה.

על רקע ביקורו הצפוי של ביידן בפולין: המסר המאיים של מקורבו של פוטין למערב

"זה ממש מעניין, זה נושא השיחה הכי חם במוסקבה", אמר זייגר בפתח דבריו. "לאחר 22 שנות שלטון של פוטין, יש עכשיו אדם שעדיין טוען שהוא תומך של פוטין, אבל ייתכן שיש לו את היכולת לאתגר את פוטין והוא כבר הספיק לקבץ סביבו תומכים. הוא נתפס כגיבור עבור חלק גדול מהחלק הפשיסטי והלא ליברלי בחברה הרוסית".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יבגני פריגוז'ין (צילום: REUTERS/Sergei Ilnitsky/Pool/File Photo)
יבגני פריגוז'ין (צילום: REUTERS/Sergei Ilnitsky/Pool/File Photo)

כשנשאל מה תהיה המשמעות של כישלון במלחמה באוקראינה עבור פוטין ופריגוז'ין, הסביר: "הכדור לא נמצא כרגע בידיים של פריגוז'ין. פוטין מינה את גרסימוב למפקד הצבא לאחרונה, ופריגוז'ין, שנמצא במקום מאוד נח מבחינתו, פשוט צריך לשבת ולחכות לכישלון. אף אחד לא מאמין שגרסימוב ישיג משהו בקרב". 

את דבריו חתם באומרו כי "הכישלון הזה יכול להיות השלב שבו ההנהגה הרוסית תחליט שזה הרגע הנכון לגלות נאמנות לפריגוז'ין על חשבון פוטין".