איראן ממפה את מיקומי הקהילות היהודיות מחוץ לישראל, במקרה של תקיפה ישראלית ברפובליקה האסלאמית, כך דווח היום (חמישי) באתר The Jewish Chronicle. על פי הדיווח, איראן פועלת למיפוי המיקומים, כחלק מהנחת היסוד, כי ישראל תתקוף את מתקני הגרעין במדינה.

בתוך כך, האתר דיווח כי התכנית נחשפה בפגישה בין הדרגים הבכירים בטהרן, וכוללת זיהוי של דמויות מפתח בקהילות היהודיות. קתרין פרז-שקדם, שנפגשה בעבר עם הנשיא האיראני, איברהים ראיסי, דיווחה כי הדבר נחשף בפגישה בטהרן. לדבריה, "החוליות ההתקפיות של המשטר האיראני צפויות להיפרס אם ישראל תתקוף אי פעם את איראן". כמו כן, טענה כי "המנהיג העליון, חמינאי, חושש רק מדבר אחד - מתקפה ישראלית. הוא מאמין באיומים של נתניהו, והוא יודע שכעת, ישראל עדיפה על איראן מבחינה צבאית".

כמו כן, פרז-שקדם דיווח כי התכנית כוללת גם "זיהוי של כל הארגונים הלא ממשלתיים הבולטים המנוהלים על ידי יהודים, הכוללים את המגזר העסקי ואת הרבים החשובים". דובר הארגון "לביטחון הקהילה" מסר כי "אנחנו יודעים כבר שנים רבות שאיראן מעורבת במזימות נגד קהילות יהודיות, אבל זה מצמרר לחלוטין לפרט את זה בפירוט כה ברור. כשאנשים שואלים למה בתי ספר ובתי כנסת יהודיים צריכים אבטחה, זה חלק גדול מהתשובה".