שיגור נוסף תוך יומיים: צבא קוריאה הדרומית דיווח הלילה (שני) כי שכנתו מצפון שיגרה שלושה טילים בליסטיים לעבר הים. כמו כן, משמר החופים של יפן דיווח זאת גם כן ומסר כי שלושת הטילים נפו במים מול החוף המזרחי של קוריאה הצפונית. עם זאת, קוריאה הצפונית הגיבה לשיגורים ומסרה: "קוריאה הדרומית וארצות הברית הן אלו שמגבירות את המתיחות הצבאית באזור".

"מערכות לא מזוהות": קוריאה הצפונית ערכה מצעד צבאי וחשפה טיל בין-יבשתי חדש
חשש בארה"ב: זה "הנשק האסטרטגי החזק בעולם" שמהווה סכנה לוושינגטון

בתוך כך, אחותו של מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, קים יו ג'ונג, אמרה לאחר השיגורים כי הזהירה מפני נוכחות מוגברת של נכסים אסטרטגיים של ארה"ב באזור, וכן ציינה כי "פיונגיאנג בוחנת בקפידה את תנועת ארה"ב ומזהירה מפני ההשפעה של הגדלת הנוכחות שלהם באזור. האוקיינוס השקט עלול להפוך ל'טווח ירי'". בנוסף, אמרה כי "אנו מאוד מרוצים מהטכנולוגיה והיכולות שלנו בכל הקשור לטילים הבליסטיים".

זהו שיגור נוסף תוך יומיים לאחר שביום שבת שיגרה הדיקטטורה האסייתית טיל בליסטי לעבר חופיה המזרחיים. לאחר מכן ארה"ב גינתה את שיגור הטיל והצהירה כי "ננקוט בכל האמצעים כדי להבטיח את ביטחון ארה"ב והאזור". הבית הלבן הודיע בנוסף כי הטיל ששוגר לא היווה איום מיידי, אך "העלה את המתחים".

שר ההגנה של יפן הגיב לשיגור שאירע בסוף השבוע ומסר כי "נראה שלטיל של קוריאה הצפונית יש יכולת לטוס טווח של כ-14,000 ק"מ, ועלול להגיע לארצות הברית". כמו כן, גם מזכיר הממשלה הראשי של יפן אמר כי "קוריאה הצפונית עשויה להגביר את הפעילויות הבליסטיות שלה, כולל ניסויים גרעיניים".