פלטפורמת מימון אמריקאית חסמה את האפשרות לבצע תרומות בכרטיסי אשראי לארגון הדלגימציה וה-BDS סמידון. ישראל הכריזה על סמידון ב-2021 כארגון טרור אשר מהווה את הזרוע הבינ"ל של החזית העממית לשחרור פלסטין.

"Alliance For Global Justice", עמותה אמריקאית מאריזונה, הודיעה כי חברה שסולקת עבורה תרומות Salsa Labs חסמה את שירותיה, מכיוון שאיפשרה להעביר דרכה תרומות לארגון סמידון, אשר הוגדר ע"י משרד הביטחון של ישראל בשנת 2021 כארגון טרור. "אנחנו לא יכולים לקבל תרומות אונליין כרגע", נכתב באתר של העמותה (AFGJ) וגם באתר התרומות הייעודי של הארגון סמידון.

הארגון, שאינו רשום כיישות בארה"ב, מפנה את תומכיו לשלוח למשרדי AFGJ צ'קים עקב חוסר היכולות לקבל תרומות ברשת. עד לחסימה, התקיים מצב בו מתאפשרת תרומה המוכרת במס לאזרחים אמריקאים שיתרמו לארגון שישראל מגדירה אותו כארגון טרור. 
 
סמידון, שמנהיגו הוא פעיל בכיר של ארגון הטרור החזית העממית (חז"ע), ח'אלד בארכאת, השתמש בעמותה האמריקאית כדי לקבל תרומות מרחבי העולם ולממן את פעילותו, ואף לסייע במימון פעילות ארגוני דלגיטמציה אחרים, כמו הארגון הצרפתי Collectif Palestine Vaincra (CPV).

בעבר בסמידון ניסו לקבל תרומות ישירות באמצעות חברות אשראי כמו ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס ושירותים כמו פייאפל, אך דרכי מימון אלו נחסמו כאשר החברות קיבלו פניות שטענו שסמידון מהווה זרוע בינלאומית לארגון הטרור החזית העממית. סמידון פעיל בצפון אמריקה וברחבי אירופה, כאשר רק לאחרונה פעיליו ארגנו הפגנה אלימה באוניברסיטה במדריד, במהלכה הותקפה שגרירת ישראל במדינה שסיימה הרצאה בפני סטודנטים מקומיים.

לפי דיווח ב"וושינגטון אקזמינר", ארגון משפטי יהודי בשם Zachor Legal Institute פנה לנותני השירותים של AFGJ והתריע בפניהם שהם עלולים לעבור על חוקי מימון טרור שכן סמידון מקושר ישירות לחז"ע, אשר מוכרת ע"י ארה"ב כארגון טרור. כעת, פלטפורמת המימון החליטה לפעול בנושא ולעצור את היכולת של סמידון לקבל תרומות בכרטיסי אשראי.

מכון המחקר NGO Monitor, שסיפק את החומרים למגישי התלונה, ציין כי ״במשך שנים תעדנו את האופן בו כסף מערבי עובר לארגונים הקשורים לטרור, הסתה ושנאה. נראה כי ב-AFGJ לא ערכו בדיקת נאותות לפי שפיזרו את הכסף מחוץ לארה״ב, ועל כן עשו טוב חברות הסליקה שהפסיקו את ההתקשרות עם העמותה ומנעו בכך מעבר של כספי אזרחים אמריקאים לארגון הקשור לטרור״.