מבוכה לקרמלין: האקרים פרצו לשידורי הטלוויזיה הממלכתית ברוסיה והזהירו את הצופים מפני "מתקפ הגרעינית", כך דווח הבוקר (שני) ברשת פוקס ניוז האמריקאית. על פי הדיווח, קבוצת האקרים פרצה גם תחנות הרדיו, והפצירו בתושבים הרוסים לעטות באופן מיידי מסכות ולרוץ לתפוס מחסה.

באירוע החריג שהתרחש ביום חמישי האחרון, נאמר גם לאזרחי רוסיה לקחת כדורי אשלגן, וכי "עליכם לרוץ למקלט, אטמו את המקום, השתמשו במסכות ובפד גזה". במסכים הוצגו גם אזהרות מפני קרינה. ההודעות שודרו בעיקר בתחנות רדיו וטלווויזיה באזור מוסקבה. לאחר האירוע, הרשויות במדינה מסרו כי "שודרה הודעה כוזבת על תקיפה אווירית במוסקבה לאחר שפרצו לשרתים של תחנות רדיו וערוצי טלוויזיה".

זמן קצר לפני האירוע, שירותי הסטרימינג ברוסיה נפרצו גם הם, במהלך נאום "מצב האומה" של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין. קבוצת האקרים בשם It Army of Ukraine, שהוקמה זמן קצר לאחר הפלישה, קיבלה אחריות על המתקפה, אך הצהירה כי לא לקחתה חלק בפריצה לשירותי הטלוויזיה והרדיו.

מוקדם יותר היום, הודתה דוברת משרד החוץ הרוסי מריה זכרובה, כי פוטין, "מאבד שליטה" בנוגע לנראטיב אותו ניסה להציג מאז תחילת המלחמה. כזכור, עם פרוץ המלחמה לפני מעט יותר משנה, התעקש פוטין לקרוא לה "מבצע צבאי מיוחד". אורך כל חודשי המלחמה, רוסיה עשתה שימוש רב ב"מרחב המידע", על מנת לקדם את הנראטיב של הקרמלין בנוגע למלחמה. כעת, נראה כי אחיזתו של פוטין בתחום זה הולכת ונחלשת. 

על פי דו"ח ISW, דבריה של דוברת הקרמלין מחזקת את ההערכה לפיה ישנם מאבקים פנימיים במעגל של פוטין, וכי הנשיא הרוסי אינו מסוגל לנקוט בפעולה נחרצת על מנת להחזיר את השליטה על מרחב המידע.