מלחמת רוסיה-אוקראינה: שר ההגנה האמריקאי, לויד אוסטין, טען היום (חמישי) כי אוקראינה נמצאת על סף מתקפה רוסית באביב הקרוב, וכן מסר כי צבא ארה"ב יעביר בדחיפות ציוד לשדה הקרב ומאמן את הכוחות האוקראינים בקצב מהיר מאחר ולטענתו "לאוקראינה אין זמן לבזבז".

התפתחות דרמטית במלחמה באוקראינה? "פוטין החל לחשוש לחייו" - וזו הסיבה
מה גרם לפיצוץ בצינור "נורד סטרים"? זו התשובה החד משמעית של פוטין

"עלינו לעמוד בהתחייבויות המובטחות שלנו במהירות ובאופן מלא", אמר אוסטין, "זה כולל אספקת ציוד שריון לשדה הקרב והבטחה שחיילים אוקראינים יקבלו הכשרה, חלקי החילוף והתחזוקה שהם צריכים כדי להשתמש במערכות שלהם הללו בהקדם האפשרי". כמו כן, גורמים בכירים בפנטגון טענו כי יותר מ-100,000 חיילים אוקראינים מתו במלחמה עד כה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

כאמור, ככל שמתקרב האביב, גורמים רשמיים בארה"ב מודאגים יותר ויותר מהידלדלות האספקה ​​של תחמושת באוקראינה, יכולות הגנה אווירית וחיילים מנוסים. כמו כן, חיילים אוקראינים תיארו מחסור חריף בתחמושת בסיסית, כולל מרגמות ופגזי ארטילריה. רבים מהאבדות הללו מתרחשות בבאחמוט שבדרום מזרח אוקראינה, שם שני הצדדים סובלים מאבדות עצומות לאחר שרוסיה הטילה מצור על העיר במשך תשעה חודשים.

פקיד בכיר אמריקאי אחר טען כי "חבילות סיוע אמריקאיות יחזקו את המדינה עוד ארבעה או חמישה חודשים קדימה עבור ההתקפה הנגדית הזו". בנוסף, מנהיגי הפנטגון מסרו כי כל הציוד וההכשרה הניתנים יאפשרו לאוקראינה לנצח במלחמה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<