דרמה בארצות הברית: דונלד טראמפ טען היום (שבת) כי "ייעצר ביום שלישי", זאת בשל הטענות לפיהן שילם דמי שתיקה לכוכבת פורנו. על פי הפרסום, הוא טען כי בית המשפט בניו יורק הגיש נגדו כתב אישום בגין תשלום דמי שתיקה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס, כדי שתסתיר את הרומן ביניהם. 

 שילם דמי השתקה לשחקנית פורנו? טראמפ עשוי לעמוד בפני אישום פלילי
"חזרתי!": אחרי חסימה של שנתיים, דונלד טראמפ מעלה סרטון חדש ליוטיוב | צפו

הנשיא לשעבר העלה בנוסף פוסט לרשת החברתית Truth Social, בו הוא מטיח האשמות קשות נגד "השמאל הרדיקלי האנרכיסטי שגנב את הבחירות לנשיאות ופגע בלב האומה" וקרא לתומכיו לצאת למחות על מנת "להחזיר לידינו את האומה". עוד הוסיף הנשיא כי: "אמריקאים פטריוטים נעצרים ומוחזקים כמו חיות, בשעה שפושעים שמאלנים מורשים להטיל אימה ברחובות ללא שום השלכות".

חקירתו של טראמפ בסוגיה זו נמשכת כבר קרוב לחמש שנים, כאשר על פי החשד, הנשיא לשעבר שילם דמי שתיקה של כ-130 אלף דולר לשחקנית הפורנו. התשלום בוצע, כך על פי החשד, בימיו האחרונים של הקמפיים לנשיאות ב-2016, על ידי עורך דינו לשעבר של טראמפ, מייקל כהן. 

על פי הדיווחים שפורסמו ב'ניו יורק טיימס' בשבוע שעבר, צוות התביעה הציע לטראמפ להעיד בפני חבר המושבעים, כאשר הצעות מסוג זה מעידות לעיתים קרובות כי יוגש כתב אישום נגד הנאשם בתיק.

טראמפ כבר תקף בעבר את צוות התביעה בתיק, והאשים אותם ב"ציד מכשפות". כמו כן, תקף גם באופן אישי את הפרקליט של מחוז מנהטן, אלבין בראג, וקרא לו "דמוקרט גזען", אשר פועל ממניע פוליטי. גם אם יוגש בסופו של דבר כתב אישום נגד נשיא ארה"ב לשעבר, הרשעתו תהיה מאתגרת עבור התביעה. במידה ואכן יימצא אשם, הוא עשוי לעמוד בפני עונש מקסימלי של ארבע שנות מאסר.