בכיר הג'יאהד האיסלאמי שחוסל בפרברי דמשק, עלי רמזי אל-אסווד, נורה על ידי מתנקשים שהמתינו לו מחוץ לביתו, כך דווח היום (שני) בעיתון הלבנוני אל-אח'באר. 

על פי הדיווח, אתמול בסביבות השעה שמונה בבוקר, יצא אל-אסווד מביתו שבפרבר קודסאיה הסמוך לדמשק. כשהתקרב למכוניתו, הגיחו למקום שני גברים שזהותם לא ידועה, ירו לעברו למעלה מ-30 כדורים. בדו"ח הפורנזי עלה כי לפחות 10 מהכדורים גרמו למותו, אולם הוא ככל הנראה נדקר גם בסכין משוננת. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

קודסיא, סוריה (צילום: רויטרס)
קודסיא, סוריה (צילום: רויטרס)

על פי הדיווח, מהדו"ח הבליסטי עלה כי הכדורים ששימשו את המתנקשים נועדו במקור נגד מטרות משוריינות ועל פי ההערכות נעשה בהם שימוש בעקבות מידע מודיעיני ולפיו אל-אסווד לבש אפוד חסין כדורים או שהמכונית שלו משוריינת. מעדויות של עדי ראייה עולה כי רכב שחור עזב את האזור דקות לאחר האירוע. כמו כן, עלו כמה אינדיקציות לכך שתהליך המעקב נמשך לא מעט זמן, בעוד שפרטים רבים על החקירה נשמרים בסוד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

ערוץ אל-מיאדין הלבנוני דיווח אתמול כי "שיטת החיסול דומה למבצעים קודמים שהתרחשו בזירה הסורית והלבנונית, בין אם מבחינת הנשק שבו נעשה שימוש ואם בשיטת החיסול" וכי חקירת ההתנקשות נמשכת ובה מעורב יותר מגורם אחד. אסווד מכונה בג'יהאד האסלאמי "המפקד המהנדס".