לצד סיקור נרחב של כלי התקשורת בעולם סביב המחאות הספונטניות שפרצו אמש במוקדים רבים בישראל, גם העולם הערבי עוקב באופן שוטף אחר הנעשה בישראל. בתוך כך, הרשתות החברתיות בשפה הערבית הוצפו בקריאות שמחה נוכח התמונות המגיעות מישראל, לצד קריאות גנאי ו"תקווה" לראות את קריסתה של ישראל.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אחד ההאשטאגים החמים שהחל להופיע אצל משתמשים רבים מהעולם הערבי, הוא "ישראל נפלה" (#اسرائيل_سقطت), כשלצד התיוג, מופצים סרטונים ותמונות מהמחאה, אך גם תמונותיו של המנהיג העליון האיראני עלי חמינאי.

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה צייץ: "ישראל תיפול בקרוב".

משתמשים אחרים פרסמו קריקטורות נוספות, כמו המשתמש הבא שכתב "פלסטין תחזור בקרוב".

משתמשת נוספת, צייצה כי "המניות של היהודים קורסות בצורה דרמטית ומהירה, אלו ההאשטאגים הטובים בעולם". לצד זאת, פרסמה תמונה של קורי עכביש, כמחווה לנאום הקורים של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בבינת ג'בייל, לאחר נסיגת צה"ל מלבנון.

משתמש נוסף צייץ: "ישראל תקרוס מעצמה, היא אינה מסוגלת לבצע את התפקיד הנדרש ממנה על ידי ארה"ב והמערב", כשהוא גם מתייג את הטרוריסט הלבנוני עימאד מורנייה שחוסל בשנת 2008.

האשטאג נוסף שהפך לפופולרי מאוד הוא "ישראל נשרפת" (#اسرائيل_تحترق). פאטימה פטוני, עיתונאית הערוץ הלבנוני אל-מיאדין, המקורב לחיזבאללה, ציטטה בחשבון הטוויטר שלה "בכיר" בצה"ל שהצהיר כי "הלילה הוא הלילה האפל ביותר בתולדות תל אביב". לצד הציטוט פרסמה תמונה של המפגינים אמש בכביש איילון.

במקביל, לצד הקריקטורות הרבות שהופצו ברשתות החברתיות, ניתן לראות גם את שעון החול, ועליו מגן דוד, אשר מסמל את הזמן המוקצב עד לסופה של מדינת ישראל.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

משתמש ערבי נוסף כתב: "הם הורסים את בתיהם במו ידיהם, אנו מבקשים מאללה שיביא לסופם הקרב".