העולם הערבי זועם: ביום חמישי האחרון, ביום הראשון של חודש הרמדאן, הערוץ הצרפתי הבינלאומי "France 24" פרסום בחשבונו הרשמי ברשת הפייסבוק פוסט ובו ברכה למאמינים המוסלמים לכבוד תחילת הצום. אלא שטעות אחת קטנה, הציתה את הרשתות החברתיות בשפה הערבית, וגרמה לאלפי תגובות ובליץ קשה נגד הערוץ.

בפוסט שגרם לסערה, נכתב: #בירושלים, #מוסול, #לונדון, העולם המוסלמי חוגג את תחילת #הרמדאן, החודש הקדוש המוקדש לצום ותפילה". לצד הכיתוב, פורסמו גם תמונות כמו השוק במוסול בעיראק, השוק בעיר צידון בלבנון, קישוטי החג בלונדון ותמונות נוספות מסומליה, פקיסטן ומצרים. במקביל, פורסמה גם תמונה מהר הבית, ולצדה הכיתוב: "ירושלים, ישראל".

התגובות הזועמות לא איחרו לבוא, כאשר משתמשים רבים הגיבו כי "ירושלים היא בירת פלסטין, לא ישראל", "ערוץ 'צרפת 24' תתקנו בבקשה את בירת פלסטין, יש לכם שגיאה היסטורית", בערוץ 'צרפת 24' חושבים שירושלים היא בירת ישראל?" ו"ירושלים היא בפלסטין הכבושה". משתמשים רבים נוספים תקפו בחריפות את ערוץ התקשורת, כשהם כותבים בנוסף: "איפה זה ישראל? אנו המוסלמים יודעים שזו פלסטין" ו-"ירושלים ממוקמת אך ורק בפלסטין". עם זאת, למרות הביקורת הקשה נגד הערוץ, הפוסט בעמוד הפייסבוק נשאר כפי שהוא.