הישג לתנועת החרם על ישראל: ארגונים פלסטינים וברזילאים הצליחו אמש, לאחר לחץ כבד, לבטל את "פסטיבל האוניברסיטאות הישראליות" שהיה אמור להתקיים באוניברסיטת UNICAMP בעיר קמפינאס שבברזיל. עשרות ארגונים לקחו חלק בקמפיין, בהם ארגוני סטודנטים, נשים ונוער, וגם מפלגות השמאל, שחסמו את הכניסה לבניין שבו היה אמור להתקיים הפסטיבל.

הפעילים שנכחו במקום קראו קריאות נגד ישראל, והצהירו כי "לא יאפשרו שימוש באוניברסיטאות ברזילאיות כדי לשווק כיבוש, קולוניאליזם, אפרטהייד וציונות". ראווה אלסג'יר, פעילה פלסטינית נאמה במקום, ואמרה כי "הניצחון הזה מוקדש לאיתנות של האסירים הנלחמים על חייהם מאחורי סורג ובריח".

עוד הצהירו הפעילים הפלסטינים, כי "יש להתנגד ולהתמודד עם הקולוניאליזם הציוני בכל מקום, בפלסטין, ובכל מקום בוא נמצאים נציגיו. זו החובה המוסרית, האנושית והמשפטית, שמחייבת להתנגד לפשע ולפגוע בתדמית הכיבוש הישראלי. זה חשוב במיוחד בתקופה שבה ישראל מבצעת פשעים מתועבים נגד העם הפלסטיני, ובזמן ש-4,700 אסירים יושבים בתוך בתי הכלא הישראלי. הכיבוש הישראלי נוהג במדיניות של חיסולים, מעשי טבח, מצור והריסות בתים".

הארגונים הוסיפו כי "אנו קוראים לפעילים, האיגודים המקצועיים והסטודנטים מכל התנועות, לעמוד בהתמודדות מול הגזענות והפשיזם, ואנו מצפים לקחת עמדה פוליטית מוסרית ונכונה בפעילות למען המאבק הפלסטיני. אנו מכריזים על עמדתנו הצודקת בעד החירות וההתנגדות הפלסטינית ולא נשתוק על פשעי הקולוניאליזם והגזענות".