שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס הודיעה היום (חמישי) כי תרצה להעיד במשפטו של נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, אשר הסגיר את עצמו לידי הרשויות בניו יורק, והפך לנשיא האמריקאי הראשון שעומד בפני דין פלילי. המשפט יעסוק בפרשת דמי השתיקה לשחקנית הפורנו, ובו 34 עבירות של זיוף מסמכים, בהן טראמפ כפר.

היסטוריה בארה"ב: טראמפ הואשם ב-34 סעיפים של זיוף - וכפר באשמה

בראיון לפירס מורגן, אמרה היום דניטאלס כי היא מאמינה שהזמנתה להעיד "מעניקה לגיטימציה לסיפור שלי. אני רוצה להעיד. העדות תהיה מרתיעה, אבל אני מצפה לזה". עוד היא ציינה: "אין לי מה להסתיר, אני היחידה שאמרה את האמת".

עוד שיתפה דניאלס כי היא מניחה שמחשבות הציבור יהיו "אוי, אסור לה להעיד, היא לא אמינה".

סטורמי דניאלס (צילום: רויטרס)
סטורמי דניאלס (צילום: רויטרס)

כזכור, חבר המושבעים בניו יורק הצביע ביום שישי האחרון בעד הגשת כתב אישום נגד נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ, במסגרת פרשת דמי השתיקה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס. למעשה, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה האמריקאית שנשיא בהווה או לשעבר יועמד לדין פלילי. פרקליטיו של טראמפ אישרו כי קיבלו את ההודעה הדרמטית על ידי משרד התובע הכללי של מנהטן.

על פי כתב האישום, עורך הדין לשעבר של טראמפ, מייקל כהן, שילם לדניאלס 130,000 דולרים לקראת הבחירות ב-2016 כדי לכסות על רומן לכאורה שניהלה עם טראמפ ב-2006. בכתב האישום מופיעים סעיפים נוספים שלא נחשפו בעיני הקהל הרחב עד כה. בין היתר, הנשיא לשעבר מואשם בכך ששילם 30 אלף דולר לשוער במגדל, על מנת שלא יחשוף כי לנשיא לשעבר יש ילד מחוץ לנישואין. כמו כן, הנשיא מואשם גם בכך ששילם 150 אלף דולר לדוגמנית פלייבוי, שסיפרה שהיה לה רומן עמו.