מועצת העיר קייב ככל הנראה תשנה את שמו של אחד הרחובות בעיר ותקרא לו על שם משתף פעולה נאצי ופקיד אס אס. כך על פי דיווח של מנהל הוועד היהודי האוקראיני, אדוארד דולינסקי.

לטענת דולינסקי, שמו של הרחוב בקייב ישונה בעקבות הצעה שהתקבלה במועצת העיר, ויישא את שמו של וולודימיר קוביוביץ', אשר בתקופת השואה לקח חלק פעיל בהקמת הוואפן-אס-אס גלייז'ן, כוח צבאי נאצי שהיה מורכב מורכב ממתנדבים אוקראיניים. דולינסקי בנוסף הסביר כי ועדת מומחים היסטוריים במועצת העיר קייב הציגה מספר אפשרויות לשינוי השם של מה שנקרא כיום רחוב 'פז'בלסקי' בקייב.

השמות שהוצעו על ידי הוועדה הועלו על ידי מועצת העיר להצבעה ציבורית בדיגיטל, שבה ההצבעה תישאר פתוחה עד ה-16 באפריל. האפשרות לשנות את שם הרחוב על שם וולודימיר קוביוביץ' קיבלה עד כה רוב, עם 31% מהקולות, כאשר האופציה השניה והשלישית קיבלו רק 18% ו-10% בהתאמה. לאחר סגירת ההצבעה הציבורית, מועצת העיר קייב תצביע על אישור שינוי שם הרחוב על שם קוביוביץ'.

לקראת השואה, קוביוביץ' היה תומך נלהב של ארגון הלאומנים האוקראינים (OUN-M) ובאפריל 1941 ביקש להקים מדינה אוטונומית בתוך אוקראינה שבה לא יורשו לפולנים וליהודים לחיות. 

אם אכן ייקרא רחוב בקייב על שמו, זו לא תהיה הפעם הראשונה שאוקראינה בוחרת לכבד את קוביוביץ'. בשנת 2000 הונפקה מעטפה על ידי שירות הדואר האוקראיני לכבוד 100 שנה להולדתו, ובעיר לבוב שבאוקראינה, שלט המכבד את הפקיד הנאצי עומד עד היום.