משטרת צפון אירלנד פתחה בחקירה לאחר שמסמך שבו מפורטים פרטים לגבי ביקורו של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, במדינה היה זרוק ברחוב ונמצא על ידי עובר אורח. המשטרה המקומית הודיעה כי היא "מודעת לפרצת האבטחה", בעקבות האירוע שדווח לראשונה ב-BBC רדיו אלסטר.

עוד נמסר מהמשטרה המקומית כי "אנו מתייחסים ברצינות רבה לבטיחותם של המבקרים וחברי הציבור, הצוות שלנו ינקוט בכל הפעולות המתאימות". המסמך, שפירט את מיקום צוותי האבטחה במהלך ביקורו של נשיאי ארה"ב, שהגיע לבלפסט לציון 25 שנים להסכם "יום שישי הטוב", הוגדר כ"רגיש" ועליו כתוב התאריך ה-10 באפריל. עם זאת, הוא אינו מכיל פרטים אישיים כלשהם של הנשיא, או כל אדם אחר הלוקח חלק בביקור.

כמו כן, עוד הופיעו במסמך מספרי טלפון ושמות של שוטרים שמעורבים במבצע האבטחה של הנשיא האמריקאי, כמו גם רחובות שבהם הוצבו ומידע נוסף כמו סגירת כבישים ואמצעי אבטחה לזיהוי כלי רכב. בתוך כך, השירות החשאי של ארה"ב הודיע כי הוא מודע לדיווחים, "בקשר למסמך שעלול להיות רגיש ולהכיל חומר על מערכת אכיפת החוק". דובר השירות אמר כי "אנו לא דנים בפרטים של מבצע האבטחה, אך אפשר לומר שתנועותיו של הנשיא לא הושפעו מכך".