הרוגה ו-32 פצועים ישראלים בהתהפכות אוטובוס במחוז צ'ונג צ׳אנג צפון שבקוריאה הדרומית. על פי שירותי הרפואה בקוריאה  ישנם שני פצועים באורח קשה מאוד, חמישה שמצבם מוגדר קשה ו-24 במצב קל. הנפגעים הישראלים מאושפזים בארבעה בתי חולים באזור התאונה. 

מחקירה ראשונית עולה כי בסמוך לשעה 18:05 (שעון מקומי) התהפך האוטובוס, ככל הנראה בשל תקלה טכנית, ובו התיירים הישראלים בעודו נוסע חזרה אל בית המלון. גורם רשמי במשטרה העיד מפי נהג האוטובוס: "התאונה התרחשה לאחר שהאוטובוס נכבה והתדרדר כ-15 עד 20 מטר אחורה. הנסיבות המדויקות של התאונה בבדיקה".

בדיווח של מכבי האש של בפרובינציית צ׳ונג-בוק צויין כי צוות חילוץ שכלל 20 אמבולנסים ו-89 אנשי ביטחון והצלה הגיעו למקום זמן קצר לאחר התאונה. בעת הפינוי 11 מהפצועים סווגו במצב קשה, מותה של אחת הפצועות כבת 60 נקבע בבית החולים ואישה נוספת פונתה גם כן במצב אנוש ונלחמת כעת על חייה. 

ממשרד החוץ נמסר כי האירוע מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו״ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ בירושלים ושגרירות ישראל בקוריאה. נציגי שגרירות ישראל בסאול (שגריר וקונסול) נמצאים בדרכם לבמקום התאונה ולבתי החולים אליהם פונו הפצועים ועומדים בקשר עם הרשויות המקומיות המטפלות באירוע. 

שר החוץ כהן הנחה שמשרד החוץ יעמוד לרשות האזרחים הישראלים שנפצעו בתאונה ובני משפחותיהם עד לשובם במהרה לארץ. שגריר ישראל וקונסול ישראל בקוריאה מבקרים בשעות אלה את כל הנפגעים הישראלים בתאונה.

בעקבות תאונת הדרכים הקשה, חברת הביטוח הראל מוציאה צוות רפואי לטיפול נמרץ ופתחה חדר מצב לטיפול במבוטחים ובני משפחותיהם הזקוקים לסיוע. הראל קוראת למבוטחים ובני משפחה ליצור עמה קשר בשיחת טלפון למספר: 03-7547030, או לשלוח הודעת ווטסאפ למספר  972-52-7544589+.

כלל ביטוח ופיננסים עדכנה כי צוות חדר החירום של החברה מצוי, בשעות האחרונות, בקשר הדוק עם כל הגורמים הרלוונטיים לתאונה הקשה בדרום קוריאה. מוקד החירום של החברה עומד לרשות המבוטחים וכלל הציבור, 24/7, בטלפון שמספרו 03-5789060