נשיא ארה"ב ג'ו ביידן סיפק התבטאות מביכה נוספת, לאחר שבמהלך ארוחת ערב בעיר דבלין אמר למנהיגים האיריים שהוא רוצה "ללקק את העולם" איתם. 

"פרצת אבטחה": מסמך סודי לגבי האבטחה בביקור ביידן בצפון אירלנד נמצא ברחוב

"אין דבר, ואני מתכוון לזה מעומק ליבי - אין שום דבר שהמדינות שלנו לא יכולות להשיג אם נעשה את זה ביחד. אני באמת מתכוון לזה. אז, תודה לכולכם. אלוהים יברך את כולכם. ובוא נלך - בוא נלך ללקק את העולם. בוא נעשה את זה. תודה", אמר ביידן.  לפי מילון קיימברידג', הגדרה חלופית ל"ליקוק" היא "להביס בקלות בתחרות, בקרב וכו'." עם זאת, ההערה של ביידן פורשה אחרת על ידי משתמשים ברשת. אחד מהם כתב: "הנשיא ממשיך להעניק מתנות".

ההתבטאות בארוחת הערב התרחשה לאחר תקרית משעשעת נוספת ובמהלכה הנשיא האמריקאי זכה לקבלת פנים מעט עוינת מכלבו של נשיא אירלנד מייקל היגינס.  ביידן ניסה להתחבב על הכלב העונה לשם מיסניץ' (אומץ באירית), אולם הכלב המשיך בשלו, נבח והתרחק מהנשיא האמריקאי. 

ביידן הגיע לאירלנד ביום שלישי כדי לשאת דברים במלאת 25 שנה ל"הסכם יום שישי הטוב", אבל סבב הביקורים שלו ברחבי המדינה הפך לאירוע באופן בלתי צפוי. יממה לאחר נחיתתו, ביידן התבלבל בין קבוצת הכדורגל ניו זילנדית המכונה All Blacks עם בלאק אנד טאנס
כוח משטרי בריטי הידועה בכיבוש האכזרי שלה באירלנד בשנות ה-20.