פוקס ניוז, שנתבעה בגין הפצת קונספירציות במהלך בחירות 2020 בארצות הברית, צפויה לשלם סכום עתק ליצרנית מכונות ההצבעה דומיניון ווטינג, זאת כדי לסיים את המאבק המשפטי שממשיך לגרוס את אמינותה של הרשת. מדובר על הסדר תשלום בסך 787.5 מיליון דולרים, בערך מחצית מ-1.6 מיליארד הדולרים שחיפשה דומיניון בתחילת ההליכים המשפטיים, אם כי זה כמעט פי 10 מהשווי של החברה משנת 2018, ופי שמונה בערך מההכנסות השנתיות שלה ב-2021, זאת על פי כתבי בית המשפט. 

"לאמת יש משמעות", אמר עורך דינו של דומיניון, ג'סטין נלסון, בדברים שנאמרו מחוץ לבית המשפט. "לשקרים יש השלכות". הסכם הפשרה, הוא הוסיף, "מייצג אישור מצלצל לאמת ולדמוקרטיה".

כזכור, התביעה הגיעה לאחר שמגישים בכירים ברשת טענו כי כשל במכונות הוא שגרם לניצחונו של ג'ו ביידן בבחירות לנשיאות ב-2020. ההסדר הושג ב"דקה ה-90", לאחר שכבר נבחרו המושבעים למשפט שהיה אמור להיערך השבוע בדלוואר, ושעות ספורות לפני שעורכי הדין היו אמורים להתחיל בהצהרות הפתיחה. רשימת העדים כללה מגישים כמו טאקר קלרסון, שון האניטי ולורה אינגרם.

מהערוץ פוקס ניוז נמסר בהצהרה: "אנחנו מרוצים שהגענו להסדר במחלוקת עם דומיניון. ההסדר משקף את המחוייבות המתמשכת של פוקס לסטנדרטים הגבוהים ביותר בעיתונות. אנחנו מקווים שההחלטה שלנו לפתור את המחלוקת הזו עם דומיניון בצורה ידידותית במקום באופן צורם במשפט מפלג, תאפשר למדינה להתקדם הלאה מהנושאים הללו".