נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ העלה היום (רביעי) לאתר המדיה החברתית "Truth Social" סרטון עם הכותרת "רישיון ליפול", בו הוא לועג לנשיא המכהן ג'ו ביידן. כידוע, הנשיא ביידן לא זר לתקריות מביכות במהלך כהונתו, כשבמהלכה נתקל לסיטואציות מביכות למדי, בהן נפילה רנדומלית מאופניים, התייחסות לסגנית הנשיאה בתור הנשיאה וגם בלבול בחוסר התמצאות בבית הלבן.

מרגעים שכוללים דריכות על חתולים ונפילות רנדומליות, למשפטים מבולבלים ולא קוהרנטיים, ועד לחיפוש בקהל חברת קונגרס שנפטרה מזמן, הסרטון הערוך מכיל רגעים נבחרים של התקריות מתחילת הכהונה של ביידן.

מי שהפסיד לג'ו ביידן בבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2020, פרסם את הסרטון הלועג במדיה החברתית וזכה לתגובות רבות. עם זאת, הנשיא, כאמור, אכן לא זר לתקריות מביכות. כזכור, הנשיא תועד בתום נאום ארוך באוניברסיטת צפון בקרוליינה, פונה עם יד מושטת בתנועת לחיצת יד - אולם לא היה שם אף אחד. באירוע נוסף, טען ביידן במהלך נאום באוניברסיטת פנסילבניה כי הוא שימש שם כפרופסור מן המניין למרות שמעולם לא לימד שם. מוקדם יותר, ביידן כינה בטעות את מישל אובמה, אשתו של הנשיא לשעבר ברק אובמה, "סגנית נשיא ארה"ב לשעבר". תקריותיו המביכות של ביידן העלו ספקות וביקורות רבות, ונסיונות רבים נעשים כדי למנוע תקריות נוספות כאלו.