מלחמת רוסיה-אוקראינה: הקרמלין ממשיך לפרסם קמפיינים מעוררי מחלוקת על מנת לשכנע גברים רוסים נוספים להתגייס לצבא ולהילחם במלחמה באוקראינה. הקמפיין החדש שמעורר סערה ברוסיה נועד לשכנע נהגי מוניות, מאבטחים ומאמני כושר "להצטרף למאמץ המלחמתי" בשדה הקרב. הסלוגן של הקמפיין החדש, הוא "להיות גבר", ובו מבטיחים למתגייסים החדשים שכר גבוה.

הקמפיין שפורסם בימים האחרונים בכלי התקשורת ברוסיה, כמו RT, Readovka ו-Smotry, פנה באופן אישי לבעלי המשרות שצוינו, וכך גם ל"אינסטינקטים המצ'ואיסטים ולתחושת ההרפתקנות שלהם". הקמפיין המיוחד הופק בכמה גרסאות, כאשר באחת מהן מוצגות תמונות רצות של המאבטחים, נהגי המוניות ומאמני הכושר, כשהם לבושים במדים צבאיים ואוחזים בנשק.

בגרסה נוספת של הקמפיין, מתנהל "דו שיח" בין השחקן לבין עצמו. כך למשל, "המאבטח" בסופרמרקט, שואל את עצמו - "זו משרת האבטחה שחלמתי עליה?", מאמן הכושר האישי שואל עצמו - "כאן נמצא הכוח שלי?", או נהג המונית ששואל - "זו הדרך שרציתי לבחור?". בסיום, פונה הקריין לצופה בבית ואומר - "אתה גבר, תהיה גבר, תשרת תחת חוזה ותקבל תשלום חודשי החל מ-204 אלף רובל".

הקמפיין שהופץ באופן נרחב נתקל בתגובות זועמות בקרב המתנגדים למלחמה באוקראינה. בין היתר, פנו המתנגדים לבעלי המשרות, שאליהם פנה הקמפיין, והזהירו אותם כי הם עומדים במפני מוות בשדה הקרב. אחד הפעילים המתנגדים לפלישה, תקף בחריפות את הקמפיין של הקרמלין ומשרד ההגנה הרוסי, ואמר כי "אתה גבר? עזוב את המשפחה שלך, ולך תהרוג על אדמה של מישהו אחר למען השאיפות של פוטין". פעיל אחר גינה גם הוא את הקמפיין, כשאמר כי "האם יראו את הקמפיין לילדים של חברי הפרלמנט? או שהם חיים טוב מדי בצרפת, איטליה וארצות הברית"? או תגובה נוספת שציינה כי "אם אין לך שכל, לך תשרת בצבא הרוסי, אין צורך במוח כדי לציית לפקודות".