מטוסי הסופר מושאק מופעלים בעיקר על ידי טייסת 123, המוצבת בבסיס האוויר איזמיר צ'יגלי, שם הם משמשים לפעילות אימון טיסה. מטוסים נוספים הוקצו לטייסת 126, הפועלת מנמל התעופה איסטנבול אטאטורק ומילובה. כניסתו לשירות של ה-MFI-395 צפויה להביא לסיום חיי השירות של מטוסי הססנה מסקלרו באקדמיה של חיל האוויר, וכן של מטוסי ה-SIAI מרקטי SF260D האיטלקיים המשמשים את טייסת 123. טורקיה היא המדינה ה-12 בעולם המשתמשת בסוג מטוס זה.
הסופר מושאק הוא מטוס קל, חד-מנועי ובעל שניים עד שלושה מושבים, המבוסס על עיצוב הסאאב MFI-15 שזכויותיו נרכשו על ידי פקיסטן ופותח מאוחר יותר תחת הסימון MFI-17. המטוס, הבנוי ברובו מתכת, מצויד בכן נסע בתצורת תלת-אופן קבוע שאינו מתקפל, ומסוגל לפעול ממסלולים קצרים ולא מוכנים. המפרט הטכני כולל מנוע בוכנה בעוצמת 260 כוחות סוס, אפשרויות לקוקפיט זכוכית, מערכת בקרת סביבה ומערכות קיזוז כפולות להגה הגובה והכיוון.