דוברת הבית הלבן קרוליין לוויט ילדה בת ראשונה: "התפוצצנו מאהבה"

דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, הודיעה ברשת X שילדה בת ראשונה, ויויאן לוויט, זאת במספר שבועות לאחר שהודיעה על עזיבת תפקידה ויציאה לחופשת לידה

לוגו מעריב צילום: מעריב אונליין
עקבו אחרינו
דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט
דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט | צילום: AP Photos/ Ben Curtisa

בהודעה שפורסמה ברשת X כתבה: "ב-1 במאי, ויויאנה, הידועה גם כ'ויוי', הצטרפה למשפחתנו, וליבנו התפוצץ מיד מאהבה. היא מושלמת ובריאה, ואחיה הגדול מסתגל בשמחה לחיים עם אחותו התינוקת החדשה. אנחנו נהנים מכל רגע בבועת התינוקת המאושרת שלנו. תודה לכל מי שפנה אליי בתפילות במהלך ההריון שלי - באמת הרגשתי אותן לאורך כל החוויה. אלוהים הוא טוב".

תגיות:
הבית הלבן
/
לידה
/
קרוליין לוויט
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף